וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: סנטוס מארחת את קורינתיאנס

עמיאל רז

28.5.2006 / 13:07

משחק חוץ קריטי לאלופה, שהפסד בו עלול להפוך את העונה שלה לארוכה ומייגעת (22:00, ESPN). אינטרנאסיונל מול קרוזיירו

סנטוס – קורינתיאנס:

הטימאו מגיעים למשחק חוץ קריטי שהפסד בו פירושו, אולי, סיום העונה כבר בשלב כל כך מוקדם, של הקבוצה עם התקציב הגדול ביותר בדרום-אמריקה (הקלאסיקו המסקרן אמור היה להיות משודר בשידור ישיר החל מהשעה 22:00. אבל, ככל הנראה בשל מירוץ ה"אינדי 500" שייערך באותה שעה, יועבר המשחק בשידור מוקלט ב- ESPN החל מ-23:30 (אני תוהה מי מקבל החלטות ב-ESPN ישראל ואיפה ערוץ הספורט כשאנחנו צריכים אותו).

הבעיה הגדולה של קורינתיאנס היא שסנטוס לא מפסידה ב"ווילה בלמיירו", אצטדיונה הביתי העונה, בו רשמה 15 ניצחונות מ-16 משחקיה הביתיים, מאזן מדהים שמוכיח את השפעתו המיתית של האצטדיון הקומפקטי בו גדל גדול שחקני כל הזמנים, פלה.

בנוסף למלחמה בסטטיסטיקה הנהדרת של סנטוס, קורינתיאנס גם צריכה להתמודד עם הרכב טלאים, הרכב שהפלוס היחידי בו הוא שובו של הקשר מרסליניו, שיערוך את הופעתו השנייה בקבוצה.

אצל הדגים שוררת אכזבה משמיטת היתרון המבטיח 0:2 באמצע השבוע מול פלמנגו. לושמבורגו יחזיר להרכב את החלוץ הצעיר ג'ליסון, ויקווה שהפעם חניכיו לא יירדמו בשמירה.


אינטרנאסיונל – קרוזיירו:

ללא ספק המשחק המרכזי של המחזור, בין שתי הקבוצות שנמצאות צמודות בראש הטבלה עם 16 נקודות. ב-1975 נפגשו הקבוצות למשחק המכריע על אליפות ברזיל. אינטר, שניצחה אז 0:1, זכתה בתוארה הראשון וירתה את יריית הפתיחה ליריבות המסורתית בין שתי קבוצות הפאר, שנמשכת עד היום. באינטר מקווים שאצטדיון הביירה-ריו יתמלא הלילה, מה שיעניק תמיכה אדירה לקבוצה הביתית. המארחים סובלים ממספר פציעות והרחקות. הבולטת שבהם היא חסרונו הצפוי של החלוץ הקולומביאני הצעיר, רנטרייה.

השועלים הכחולים דרסו את פונטה פרטה באמצע השבוע. אבל, בקרוזיירו יודעים שבפורטו אלגרה זה יהיה קשה בהרבה. ג'אובני אלבר עדיין פצוע וכנראה שקרליניוס בלה, שכבש השבוע כבר במשחקו הראשון בקבוצה, יפתח שוב במקומו. לצידו של בלה בחוד ההתקפה יפתח ג'יל, כשמאחוריהם ימשיך לככב מלך השערים הזמני של הברזילראו, ווגנר, שכבש כבר שמונה שערים עד כה העונה.


פלומיננזה – פלמנגו:

הקלסיקו הענק של ריו דה ז'ניירו קצת איבד מזוהרו בשנים האחרונות. אבל מפגש הפלא- פלו, כמו שהוא מכונה בברזיל, עדיין צפוי למשוך הלילה עשרות אלפי צופים לאצטדיון המרקאנה.

פלומיננזה מגיעה לקלסיקו היישר מהפסגה ותקווה להמשיך את הריצה הנהדרת בצמרת, שבוע לפני המשחק הגדול מול סאו פאולו (מה אתם אומרים, את זה נזכה לראות בשידור ישיר?). פטקוביץ' החלים לחלוטין מהפציעה שעבר, ויחד עם צמד החלוצים טוטה ולני הם ינסו לפצח את הגנת פלמנגו, שהיא החלק החזק של האדומים - שחורים.

פלמנגו תחפש גם היא את שלושת הנקודות, הנחוצות כל כך לקבוצה להמשך המאבק בתחתית הבוערת. בפלמנגו מעודדים מהחזרה למשחק מול סנטוס ויקוו להראות הפעם את היכולת שהציגה הקבוצה ב-60 הדקות האחרונות מול סנטוס, לאורך כל תשעים הדקות של הקלסיקו.


ואסקו – סאו פאולו:

אצטדיון ה"סאו ז'אנואריו" לא מעיר פנים בד"כ לאורחים מסאו פאולו. בשנת 2001 ספגה סאו פאולו במגרש הזה את אחת התבוסות הגדולות בתולדותיה - 7:1. הפעם נראה שפני הדברים שונים וקשה להאמין שואסקו, שספגה תבוסה מול בוטאפוגו באמצע השבוע, תצליח להתמודד מול סאו פאולו, שפירקה את פלמייראס ונמצאת בכושר נהדר (לדעתי הקבוצה הטובה בברזיל היום, למרות חסרונו של הקפטן הנצחי, רוז'ריו סני, שנאבק כרגע בשוויץ על אפודת השוער הראשון של נבחרת ברזיל).

החלוץ ריקארדו אוליברה, שחוזר מפציעה ממושכת, הבריק מול הוורדאו וכבש צמד. כרגע בהחלט נראה שיחד עם אלקס דיאס ואלואיסיו, לסאו פאולו יש לא רק הגנה אימתנית, אלא גם התקפה מהירה, חדה ומסוכנת. אולי זו תהיה העונה של הטריקולור פאוליסטה, שלא זכתה באליפות כבר 15 שנה.

יתר משחקי היום

פלמייראס – גרמיו
גויאש – סאו קאטניו
סנטה קרוז – בוטאפוגו

משחקים שנערכו הלילה:

אתלטיקו פראנאנסה – ג'ובנטוד 0:1

שער ניצחון דרמטי של דניס מארקז בדקה ה-93.


פונטה-פרטה – פראנה 5:2

לפראנה: גוסטאבו (8), מאיקסוואל (29), קונססאו (עצמי, 63), לאונרדו (90), כריסטיאנו (91). לפונטה: טוטו (25), אלמיר (40).


פיגרנשה – פורטלזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully