וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליה יבוריאן שוחרר מהפועל ת"א

ניר איסקוב

16.5.2006 / 17:58

החלוץ הארמני קיבל את ההודעה ממנהל הקבוצה, אחרי ישיבה של ההנהלה עם המאמן החדש, יצחק שום. גם יום טוב טליאס לא ימשיך

הפועל ת"א הודיעה היום (שלישי) לחלוצה הארמני, איליה יבוריאן, שהוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. הנהלת הקבוצה נועדה עם המאמן יצחק שום ומיד לאחריה הודיע המנהל, אריה הרשקוביץ לשחקן כי הוא משחורר. יבוריאן הגיע להפועל ת"א באמצע העונה, ולקבוצה הייתה אופציה להאריך את חוזהו, אולם היא ויתרה עליה.


מאמן השוערים שלה, יום טוב טליאס, על הפסקת עבודתו במועדון, אחרי שסירב להמשיך עונה נוספת בשכרו הנוכחי. מאמן השוערים טוען כי אשתקד הובטח לו שיתווספו לשכרו 20 אחוזים שקוצצו ממשכורתו בעונת 2003/4.

לדברי טליאס, שעבד בהפועל ת"א בשמונה העונות האחרונות, מתוכן 5 בבוגרים ו-3 בנוער, הודעת הפיטורין נמסרה לו בשיחת טלפון עם היו"ר מוני הראל, וגם היא התבצעה לאחר שהוא עצמו ביקש קודם לכן לברר את מעמדו. לאחר השיחה, הוא טלפן לשביט אלימלך כדי לבשר לו את החדשות באופן אישי. השוער היה המום והביע צער על ההחלטה.

טליאס בן ה-39, נשמע נסער, ושפך את לבו בפני וואלה! ספורט: "התחושה שלי היא מאוד קשה ושל עלבון. האהבה שלי למועדון תישאר כי היא חזקה, אבל אני מאוד פגוע מהדרך. הכל התנהל דרך הטלפון, ואפילו לא ישבו לדבר אתי. לאורך כל הדרך חיכיתי שתסתיים העונה, כי לקבוצה היו מטרות, ולא דיברתי עם אף קבוצה. קיוויתי שדברים יסתדרו, כי אני לא עובד בהפועל יום או יומיים. בכל התקופה אפילו לא נתנו לי חוזה לשנתיים, אלא רק לשנה כי הם 'לא היו יכולים להתחייב'".

טליאס, שהיה שותף לשתי אליפויות של המועדון בשנות ה-80' (1986 ו-1988), ממשיך: "לא היה אתי אפילו מו"מ, פשוט ביקשו ממני לבוא ולחתום. אני אוהב את המערכת, ולאורך כל השנים לא ביקשתי העלאה (משכורתו של טליאס נחשבת למזערית בהשוואה למקביליו בקבוצות אחרות (נ.א.). יתרה מכך, לפני שנתיים הסכמתי לקצץ 20 אחוז במשכורת. השנה, לאחר הזכייה בגביע, ביקשתי לחזור למשכורת הקודמת שלי, והמערכת אמרה לי שאי אפשר. בכל קבוצה ממוצעת ומטה מאמני שוערים מרוויחים יותר ממני".

מאמן השוערים הוסיף במרירות: "כנראה בתקופה כשמציעים לשחקנים מאות אלפי דולרים, הפועל החליטה שאני כבד עליה".

לנוכח ההתפתחויות, נותר טליאס באפלה: "גם להיפרד ממישהו, צריך למצוא את הדרך. אני עומד יום לפני נסיעה בארה"ב ולא יודע מה יהיה אתי. אני מצטער בשביל מוני הראל, שהוא גם אוהד הפועל, שככה הוא מתנהג. ישבתי 5 שנים בשקט, ובשלב הזה אני רוצה להירגע כי אני מאוד נסער, ונראה לאן דברים הולכים. בכל מקרה, אמשיך להיות אוהד הפועל ת"א". בהפועל ת"א סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully