וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הראש בקיר

7.4.2006 / 8:21

ההתקפה של מכבי ת"א היתה רחוקה מהמשחק הרגיל שלה וסופוקליס סחורציאניטיס חגג מול אלופת אירופה בניצחון 70:76. העולה לפיינל פור תיקבע במשחק שלישי ומכריע בחמישי בנוקיה

במכבי ת"א כל כך רצו לגמור את זה כבר הערב, אבל בניגוד לעונה שעברה, אז טיילו הצהובים במשחקי ההצלבה מול סקבוליני פזארו, מדובר ביורוליג תחרותי בהרבה השנה. היכל השלום והאחווה, הכל כך שנוא על מכבי ת"א, לא היטיב עמה גם הפעם. להיפך. פיני גרשון עדיין מנסה להבין לאן נעלם משחק ההתקפה של שחקניו, שלמעט אנתוני פארקר ווויל סולומון, לא תיפקדו בכלל. כשניקולה וויצ'יץ' קולע 2 נקודות מהעונשין בלבד, בורשטיין לא תורם וכמוהו גם שחקני הספסל, שהיו אמורים להגיע רעננים לפיראוס, אי אפשר לעבור בקלות קבוצה בסדר גודל של אולימפיאקוס ושחקן בסדר גודל, תרתי משמע, של סחורציאניטיס. דווקא הפעם, הענק נתן את המשחק הטוב ביותר שלו מבין ארבעת המפגשים בין שתי הקבוצות השנה, ואולימפיאקוס רשמה ניצחון שני העונה על מכבי.

אולימפיאקוס, ללא כדורסל משובח אבל עם הרבה לחימה, אופי ועזרה מהקהל, ניצחה את מכבי ת"א 70:76 והיא תחזור ביום חמישי הבא להיכל נוקיה, למשחק השלישי והמכריע.

מהלך המשחק

פיני גרשון פתח עם החמישיה הרגילה, שכוללת את טל בורשטיין, מייסיאו באסטון, וויל סולומון, ניקולה וויצ'יץ' ואנתוני פארקר.

מייסיאו באסטון פתח את המשחק עם שני סלים קלים מהשדה, אלא שאלו היו הסלים הקלים האחרונים של מכבי בדקות האלה. מכאן והלאה, המארחת הייתה זו ששלטה במשחק, כאשר היא מנצלת איבודי כדור של הצהובים בכל התקפה שניה ואחוזים רעים מהשדה. אנדראה זיזיץ' היה זה שפתח בבליץ של אולימפיאקוס וסופוקליס סחורציאניטיס, שהחליף אותו, המשיך את החגיגה יחד עם ואסילופולוס בדרך ליתרון דו ספרתי, 8:19. כל זה, מבלי שהכוכב הגדול של האדומים, תיוס אדני, נכנס למשחק. לקראת סיום הרבע, ג'יימי ארנולד ויניב גרין הופקדו על איזור הצבע ועזרו לצמק ל-21:15.

בתחילת הרבע השני גם גרין נרדם. הצהובים ניסו לגרום לעבירה שלישית של סחורציאניטיס, אלא שהענק היווני החזיר בארבע נקודות רצופות. חבריו הוסיפו אחוזים נאים מעבר לקשת לעומת אחוזים אפסיים של מכבי והיתרון של אולימפיאקוס עלה ל-17:29. מה שעצר את המומנטום של היוונים היה דווקא פסק זמן של המאמן שלהם, קאזלאוסקאס. מכבי ת"א ניצלה רפיון במשחק של אולימפיאקוס כדי לרשום ריצת 0:9 בעיקר בזכות אנתוני פארקר, ולצמק ל-33:30.

ההפסקה לא היטיבה עם מכבי ת"א, שהמשיכה להציג משחק מבולבל בתחילת הרבע השלישי, כאשר האיש שהחזיק אותה בחיים היה אנתוני פארקר, שגם קלע את השלשה הראשונה של הצהובים במשחק. מאוחר יותר הגיעה גם השלשה הראשונה של סולומון, שהקטינה ל-44:40. למזלה של מכבי ת"א, גם ההתקפה של היוונים הייתה רחוקה מלתפקד כמו שצריך, אבל מכבי המשיכה לחלק מתנות וסחורציאניטיס קיבל אותן בשמחה כשהעלה ל-44:53. פארקר קלע עם הבאזר וקבע את תוצאת הרבע השלישי.

שחקן אחד בלבד שמר על יציבות לאורך כל המשחק ולצערה של מכבי ת"א זה היה סחורציאניטיס, שעשה כאוות נפשו ולא איפשר למכבי לחזור למשחק, למרות התעוררות של וויל סולומון, שחזר מהספסל לאחר מנוחה בשל ארבע עבירות. כשסחורציאניטיס נחסם בפעם הראשונה במשחק, על ידי וויצ'יץ', זה היה הסימן לחזרתה של מכבי ת"א למשחק. סולומון קלע 5 נקודות משמעותיות שהורידו ל-64:61, אלא שלואיס שוב היה שם כדי להעניש את האקסית עם שלשה נוספת, 2:30 דקות לסיום. דקה לאחר מכן זה היה שארפ שהוריד ל-69:66, אלא שבמקום לנצל צעדים של אדני בהתקפה הבאה, סולומון החטיא שלשה וואסילופולוס העניש את מכבי ת"א במהלך של סל ועבירה, שגמר את המשחק.

סטטיסיקה

קלעו למכבי ת"א: וויל סולומון 23 (4 מ-8 ל-2, 3 מ-4 לשלוש), אנתוני פארקר 17 ו-10 ריבאונדים, דריק שארפ 11 (1 מ-6 לשלוש), מייסיאו באסטון 10, ג'יימי ארנולד 3, שרון ששון, טל בורשטיין וניקולה וויצ'יץ' (0 מ-5 מהשדה) 2 כל אחד.

קלעו לאולימפיאקוס: סחורציאניטיס 17 (7 מ-8 ל-2), לואיס 14, ואסילופולוס ואדני 10 כל אחד, פאפאמקריוס 7, זיזיץ' 6, סייבוטיס 5, חאריסיס 4, בארלוס 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully