וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדולות רוצות שיריון בליגת האלופות

18.3.2006 / 13:47

ארגון ה-G14 מתכוון לדרוש השתתפות בליגה ללא קשר לתוצאות הליגה המקומית. דורש גם פיצוי על פציעת שחקנים במשחקי נבחרותיהם

האם ליגת האלופות הופכת לליגה משוריינת, בדומה ליורוליג בכדורסל? ארגון ה-G14, המונה את 18 קבוצות הכדורגל הבכירות באירופה, מעוניין לשריין מקומות לחברותיו בליגת האלופות.

דובר אופ"א, וויליאם גאילארד, הגיב בזעם על ההצעה, שהודלפה לתקשורת הבריטית מתוך פרוטוקול של הארגון: "זה יהפוך את הכדורגל להאבקות מקצוענית שבה הכל ידוע מראש".

ארגון ה-G14 הוקם בשנת 2000 על ידי הקבוצות העשירות ביבשת, שהתאגדו כדי לשמור על האינטרסים שלהן. נציגיו טענו כי ההצעה המדוברת היא בסך הכל רעיון אחד מתוך מעשר נקודות, הצפויות להידון בכנס הקרוב של אופ"א.

הקבוצות הגדולות דורשות גם ייצוג מיוחד בהחלטות המתקבלות באופ"א, וכן שינוי של המסגרת המחייבת אותם לשחרר שחקנים לנבחרות הלאומיות. הארגון יפעל בנושא האחרון כבר בשבוע הבא, כאשר יגבה את קבוצת שרלרואה הבלגית שתתבע מפיפ"א פיצוי כספי בגלל שחקן הקבוצה שנפצע במשחק נבחרתו.

בארגון ה-G14 חברות ריאל מדריד, ולנסיה וברצלונה (ספרד) מילאן, אינטר ויובנטוס (איטליה), בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן ובאייר לברקוזן (גרמניה), איאקס ופ.ס.וו. אינדהובן (הולנד), ארסנל ליברפול ומנצ'סטר יונייטד (אנגליה), פורטו (פורטוגל), מארסיי, פריס סן ז'רמן וליון (צרפת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully