וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא ופתח תקווה פתחו עם 1:1

26.8.2005 / 18:26

אלישע לוי ראה "גרעין טוב ולוחם" ב-1:1 הביתי של העולה החדשה. כבשו שיבחון והיידמן (עצמי). רפי כהן: "אני מרוצה מהתוצאה"

הפועל פתח תקוה היתה בעונה שעברה קבוצת מרכז טבלה בליגת העל, הפועל כפר סבא העפילה מהלאומית, אבל נכון לעכשיו הן מזכירות זו את זו ברמתן. שתי מחציות, אחת בשליטת האורחים מפ"ת, והשניה בשליטת העולה החדשה, סיפקו לנו איקס במשחק הראשון בטופס הטוטו לעונת 2005/6. סביר להניח שמדובר בבשורות רעות בעבור שתי הקבוצות, שיבחנו את עצמן החל מהשבוע הבא מול יריבות רציניות יותר.

הפועל פ"ת, שאיבדה כמה נכסים בפגרה, עלתה ליתרון משער של יוסי שבחון בדקה ה-39, אבל נראית כקבוצה שתהיה תלויה השנה יותר ביכולתן הגרועה של היריבות בתחתית מאשר בעצמה. אם גברי לוי לא יושיע את מועדון נעוריו ברכש חדש, נראה כי את העונה הקרובה יבלו המלאבסים בתחתית. כפר סבא, לעומתה, גילתה ניצוצות של קבוצה נחמדה, אבל נטולת עוקץ. אם לא השער העצמי של היידמן (דקה 69), לא בטוח שאלישע לוי היה מסיים את משחק הפתיחה שלו עם נקודת בית. קרלוס צ'קאנה, אבי תקווה ואבי אבינו ינסו להפסיק בעזרת כתפיהם הצנומות את נדנדת הירידות - עליות מהשנים האחרונות. זה כנראה לא יקרה לפני עוד כמה דפיקות לב.

מהלך המשחק

דקה 3: אבי אבינו בוחן מרחוק את רפי כהן.

דקה 10: הגבהה של משומר מצאה את הראש של צ'קאנה, שנגח החוצה.

דקה 12: סרור מהפועל פ"ת רץ מצד שמאל, בועט חזק לפינה הרחוקה, אבל איבגי יורד טוב.

דקה 37: כדור שנהדף על ידי רפי כהן, ביציאה גרועה, מגיע לבסוף לאבי אבינו, שבעט החוצה מ-16 מטר, מול שער חשוף.

דקה 39: גול! בעיטת עונשין של סרור מ-35 מטרים מוצאת בטעות את שבחון בתוך הרחבה. הקשר הבינלאומי בועט מקרוב פנימה, 0:1 פ"ת.

דקה 48: שליו מנשה מקבל כדור טוב בתוך הרחבה, אבל לא מצליח להכניע את רפי כהן.

דקה 69: גול! סבג קיבל כדור בתוך הרחבה מול רפי כהן, ובעט כדור שהכניע אותו והתגלגל לעבר השער. דניאל היידמן ניסה להרחיק מהקו אך בעט אל תוך שערו, 1:1.

דקה 72: שליו מנשה הגיע לכדור שנהדף מהרחבה אבל בעט החוצה מ-16 מטר.

דקה 79: לוסקי המוכשר פורץ יפה באגף שמאל, ומקשית מזווית קשה כדור, שעובר מעל איבגי ויוצא החוצה.

הפועל כפר סבא: איבגי, משומר, חלפון, דה סילבה, פאפו, תאודוריקה (סבג, 62), קרבאליו, מנשה, דיין (שאנגלייה, 46), אבינו, צ'קאנה (תקווה, 45)

הפועל פ"ת: כהן, מנצור (היידמן, 45), אליסטר, חיימוביץ', בונפיטו, בוקסנבוים, שן, סרור (לוסקי, 64), גנשווילי (קקון, 73), שיבחון, אבו חצירא

שפט: אלי חכמון

לוי מאוכזב מהתוצאה, לא מהמשחק

אלישע לוי: "אני די מאוכזב, שלטנו במשחק ויצרנו הרבה הזדמנויות. אבל מכיוון שחזרנו מפיגור, אז כמובן שאנחנו מרוצים. זה היה משחק חשוב ולא רצינו להפסיד. יש לנו קבוצה צעירה והרפתקנית. חסר לנו עדיין חלוץ וקשר התקפי. יש לנו גרעין טוב ולוחם, אני מאמין אנעשה עונה טובה".

רפי כהן: "אין ספק שכפר סבא היו עדיפים בחצי השני ויצרו הרבה מצבים. היה לנו קשה, אבל אני מרוצה מהתוצאה. מהרמה אני לא מרוצה. אנחנו מודעים לזה שאנחנו חייבים לחזק את הקבוצה. אנחנו רוצים לצרף עוד 4 שחקנים שיעזרו לנו לעבור את הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully