וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסטיל הושעה. צפוי להיזרק ממכבי ת"א

איזי עין דור

25.11.2004 / 17:55

השחקן הושעה בינתיים בעקבות הדברים שאמר לתקשורת על חבריו ויעמוד לועדת משמעת. גם יתר הזרים מתנדנדים

שחקנה הגנאי של מכבי תל אביב, ג'ון פנטסיל, הושעה בעקבות הדברים שאמר לאחר משחק ההפסד של סגנית האלופה, 1:5, לבאיירן מינכן בליגת האלופות. ההשעיה נכנסה לתוקף במיידית ובאתר 'המכבי.קום' חשפו עוד כי המגן הגנאי סיים למעשה את דרכו בקבוצה. פנטסיל אמר כי שחקנים בקבוצה ובעיקר אבי סטרול, האשימו אותו בהפסד ובספיגת השערים וגם כי לא קיבל מספיק גיבוי מהמאמן, ניר קלינגר.

בנוסף לכך, בימים הקרובים יעמוד השחקן שמן הסתם לא ישחק בדרבי בשבת, לועדת משמעת בקבוצה ועשוי לספוג קנס כספי. במקביל צפויה מכבי לחפש לו קבוצה אחרת בליגת העל שתהיה מוכנה לקבל על עצמה את עלות המשכורת המלאה שלו. הפועל ת"א ומכבי חיפה גילו עניין לא רשמי בשחקן וייתכן שבסופו של דבר יסכימו במכבי להחליפו בשחקן אחר במסגרת עיסקת טרייד.

לקראת פגרת החורף ופתיחת חלון ההעברות, עלו שמותיהם של זרים נוספים שצופיים להיזרק מהקבוצה. בראש הרשימה עומד ברונו הייס, כשגם ישמעאל אדו ואמיל אמבמבה נמצאים על הכוונת של קלינגר. מבין הישראלים נראה כי קובי מוסא, אלי ביטון וארז מסיקה, מתנדנדים באותה מידה. מכבי תחפש מגן ימני זר כבר בחודש הקרוב.

לוני: "המשימה היא השגת הכרטיס לאופ"א" (ספורט 5)

מכבי ת"א הפסידה לבאיירן מינכן, 1:5, במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. הכישלון היווה המשך ישיר ליכולת הדלה שמציגה הקבוצה, לה זה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות. לוני הרציקוביץ', בעל הממון בקבוצת הכדורגל הצהובה, התראיין הבוקר לתכנית "עושים ספורט" ואמר כי הוא לא מאוכזב מהישגי קבוצתו במגרת האירופאית ושלל את הפרסומים העוסקים במחנאות בקרב השחקנים.

הרציקוביץ' אמר: "בתקופה האחרונה אנחנו לא במיטבנו וזה לא סוד. יש ירידה בכושר של שחקנים כמו ג'ון פנטסיל, ישמעאל אדו וברונו הייס. ניר עושה שעות נוספות כדי לשפר את יכולת השחקנים. קלינגר יקבע בקרוב מה יהיה עתידו של ג'ון פנטסיל. ניר הוא הסמכות המקצועית הבלעדית וכל מי שהוא יבקש, הוא יקבל".

הבעלים המשיך וטען כי הציבור כנראה לא מבין את גודל ההישג של מכבי ת"א, בעצם השתלבותה במסגרת האירופאית הבכירה. לוני: "צריך להבין שאירופה שכחה את מה שאנחנו עוד לא הספקנו ללמוד. אני מאוד מעריך את הישגיה של מכבי חיפה באירופה, אבל גם היא ספגה חמישייה במנצ'סטר. המשימה שלנו היא לסיים במקום השלישי ולהשיג כרטיס לגביע אופ"א. יתכן שלא נצליח, אבל אם כן זה יהיה הישג ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully