וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה הקושיה: קשטן זרק את רצ'וניצה

3.3.2001 / 18:53

קשר הפועל ת"א, שכבש מול בני-יהודה, שוחרר ויוחלף על ידי דימיטרו מיכאלינקו שהגיע מדינמו קייב. ראשל"צ כבר הביעה התעניינות

הפועל ת"א שיחררה את הזר הקרואטי שלה, דיאן רצ'וניצה, שכבש את שער הניצחון השבוע מול בני-יהודה, והיא תחתים את דימטרו מיכאילנקו.

מנכ"ל הקבוצה, אריה הרשקוביץ', אישר ל-ONE, שרצ'וניצה ישוחרר, אבל אמר שמיכאילנקו לא חתם עדיין וכעת מתנהל עימו מו"מ.

מיכאילנקו, היה קשרה של דינמו קייב ומשחק בנבחרת אוקראינה. הוא בן 27.5 והמאמן, דרור קשטן, היה מעוניין בו כבר לפני שנתיים, אבל לא הצליח לצרפו.

בתחילה טענו בהפועל שמיכאילנקו הגיע להתרשמות בלבד, אבל לאחר שיחרורו של רצ'וניצה אין ספק שהשחקן, ששוויו מוערך ב-700 אלף דולר, יוחתם במהרה.

בכל מקרה, הפועל ת"א לא תוכל להחתים את מיכאילנקו עד שלא תמצא
קבוצה שתקלוט את רצ'וניצה. הקשר הכועס אמר לONE-: "המאמן קשטן ביקש ממני אחרי האימון להיכנס אליו לשיחה ואמר לי בקצרה שהוא לא זקוק לי יותר. הייתי בהלם ואני עדיין בהלם ממה שהפועל ת"א עשתה לי.

"מה הם מצפים שאני אצליח לעשות ביום אחד? אני מאוכזב ועצוב מאוד מכל מה שקרה היום. אני לא מוכן להוסיף מלה אחת בנושא ואני לא יודע מה יהיה איתי בעתיד הקרוב".

עירוני ראשל"צ והפועל חיפה רוצות את רצ'וניצה



עירוני ראשל"צ והפועל חיפה פנו הערב להפועל ת"א והתעניינו באפשרות לקבל את דיאן רצ'וניצה.

מאמן ראשל"צ, רמי לוי, אמר לONE: "שמעתי שרצ'וניצה שוחרר ומייד ביקשתי מהיו"ר ליאור שחר לבדור כיצד אפשר לצרף אותו אלינו. שעת סגירת ההעברות הולכת ומתקרבת ואני מאמין שייעשו מאמצים של הרגע האחרון כדי לסגור את הנושא.

"אמנם הגיע השחרור של פטריק אבנדה, אבל השחרור המקורי אמור להגיע להתאחדות לכדורגל ואת זה אני יכול לבדוק רק מחר. על פי נסיון העבר עם הסוכן של אבנדה, טוב לבדוק אפשרויות נוספות ולכן פנינו להפועל ת"א".

כאמור, גם הפועל חיפה פנתה בעניין רצ'וניצה, אבל חיפה תצטרך למצוא קבוצה במהרה לאחד הזרים שלה, כנראה מיכאל אניצ'יץ', דבר שנראה קשה לביצוע תוך 24 שעות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully