וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח"

2.10.2014 / 18:04

קשר הנבחרת אופטימי לקראת קפריסין. ייני: "אנחנו לא מסתכלים על אף משחק כמוקש". גוטמן תרגל את מרציאנו והרוש לסירוגין

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) אימון שני להיום, במסגרת מיני מחנה אימונים שעורך אלי גוטמן לקראת המפגש מול קפריסין, במסגרת המחזור השני של מוקדמות יורו 2016. בשני האימונים שנערכו היום נטלו חלק רק שחקני ליגת העל, כשרוב השגרירים אמורים לנחות ביום שישי ובראשון. חלק מהם יצטרפו לאימונים ביום ראשון ואחרים יצטרפו רק בשני. הנבחרת תמריא לקפריסין ביום שלישי לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית בשישי. אליניב ברדה וערן זהבי ערכו אימון ריצה בלבד, כששאר חבריהם קיימו אימון באינטנסיביות גבוהה יותר מזה שנערך בבוקר.

מאור בוזגלו שחקן נבחרת ישראל מול איתן טיבי. שלומי גבאי
מתחילים להתחמם. בוזגלו/שלומי גבאי

באימון שנערך הערב תרגל אלי גוטמן את אופיר מרציאנו בין הקורות ובהמשך האימון אריאל הרוש החליף אותו בשער. המאמן הבהיר שההחלטה הסופית מי יעמוד בשער תתקבל רק ביום ראשון אחרי יום הכיפורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
ממשיכים בהכנות. גוטמן/שלומי גבאי

קשר הנבחרת שרן ייני אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מסתכלים על אף משחק כמוקש, חשוב לנו לנצח בכל המשחקים ולהגיע מוכנים. זה לא מוקש או לא מוקש". קפטן מכבי תל אביב התייחס לשינויים התכופים בעמדות בהן הוא מתופקד, כשבנבחרת הוא אמור לשחק כקשר: "קודם כל שיחקתי בעברי כקשר, אז אני מכיר את התפקיד. כמובן שהשינוי ממגן לקשר הוא משהו שאני צריך לתת עליו את הדגש ולהתייחס לדברים חדשים, אבל אני מאמין שאצליח לעשות את זה. אני אוהב לשחק כקשר, אבל אני כבר אוהב את כל התפקידים ורגיל לכולם. אני נהנה לשחק בעיקר". על יחסיו עם המאמן הלאומי אמר ייני: "אני מרגיש בנוח עם גוטמן ובכלל עם כל המאמנים שלי, כי אני עושה את מה שהם מצפים ממני לעשות".

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל, שרן ייני. שלומי גבאי
עומד במבחן. הרוש עוצר את ייני/שלומי גבאי

הקשר מאור בוזגלו נשאל על השינוי בין הקמפיין הנוכחי לזה שלפניו ואמר: "אני לא רוצה לדבר על הקמפיין הקודם. הפעם יש הרגשה טובה, התרגשות ומוכנות. תמיד כיף להיות בנבחרת". על המפגש עם קפריסין אמר בוזגלו: "אני חושב שכל המשחקים קשים, לא ראיתי אף פעם משחק קל. פערי הרמות הצטמצמו, אז יהיה קשה. ההיסטוריה מול קפריסין לא לטובתנו, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים ולשאוף לנצח. אני מגיע לנצח בכל משחק, אבל בדיבורים זה לא יקרה. נעשה הכל על המגרש כדי לנצח".

אריק בנאדו, יוסי אבוקסיס, אלי גוטמן. שלומי גבאי
יש להם הרבה על מה לחשוב בסוף השבוע. בנאדו, אבוקסיס וגוטמן/שלומי גבאי

על היריבה הצפויה אמר קשר באר שבע: "קפריסין שיחקה יפה מאוד נגד בוסניה, מצפה לנו משחק קשה מאוד, אבל עם הרבה אמונה, נחישות ורצון אני מאמין שאפשר לנצח. ללמוד את קפריסין עדיין לא למדנו, אבל יש עוד זמן עד המשחק ונעשה הכל כדי ללמוד".

על הסגל של ישראל אמר בוזגלו: "אני חושב שתחרות זה דבר בריא, ככל שיהיו יותר שחקנים בריאים, אפשר להביא מעצמך יותר. כל מי שנמצא כאן, נמצא בזכות ועכשיו נותר רק להוכיח. קפריסין משחקת בבית וכמו שאנחנו מתכוננים למשחק קשה, גם הם מתכוניים למשחק קשה".

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
ישחזר את ההצלחה מבאר שבע? אליניב ברדה/שלומי גבאי
אימון נבחרת ישראל. שלומי גבאי
אימון נבחרת ישראל/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully