וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פליפה סיימור יגיע להתרשמות

2.10.2014 / 17:30

הקשר הצ'יליאני (6 הופעות בנבחרת) ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה באיטליה, צפוי להגיע לארץ. סאני יצטרף להפועל ת"א?

סאני עמנואל עם סוכנו שחר גרינברג. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יעבור להפועל תל אביב? סאני/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על אף היכולת הטובה של החלוץ עמנואל סאני במשחק האימון אתמול של בית"ר ירושלים, נראה כי הוא אינו צפוי להמשיך בבירה. בתחילת השבוע הבא אמורים להגיע לארץ הקשר הצ'יליאני פליפה סיימור, ששיחק בשלוש השנים האחרונות באיטליה. תחילה ב-2011 נרכש השחקן על ידי גנואה ב-1.1 מיליון יורו, חיפש את מקומו באיטליה ובעונה שעברה שיחק 29 משחקים בליגה השנייה בארץ המגף. סיימור צפוי להגיע למספר ימי התרשמות ובמידה שיהיה בכושר טוב יחתום במועדון עד לחודש ינואר.

משמעות הדברים היא שהחלוץ הניגרי עמנואל סאני אינו צפוי להמשיך במועדון. סאני שוהה בסופשבוע הקרוב עם הרמוני איקנדה ובנג'מין פרנסיס מהפועל תל אביב בדירתם במרכז ועשוי להתחיל ולהתאמן עם הפועל תל אביב בתחילת השבוע הבא. בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי סאני אך השחקן חש כי אין רצון במועדון לצרפו ומעוניין לסיים את ההתקשרות עם המועדון.

היום ערכה הקבוצה אימון כאשר לא מעט שחקנים זוכים לחופש ומנוחה. ססאר ארסו נמצא במלאגה למספר ימי מנוחה, כמו גם לידור כהן ושלומי אזולאי. הקבוצה תחזור להתאמן ביום ראשון כאשר במועדון מחפשים יריבת אימון לשבוע הבא. לאחר הפגרה תפגוש בית"ר את מ.ס אשדוד במסגרת המחזור הרביעי. המשחק צפוי להיערך במושבה.

שחקן קטאניה לשעבר, פליפה סיימור. GettyImages
סיימור במדי קטאניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully