וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אם סוגיית השבת לא תיפתר, העיסקה עשויה ליפול"

2.10.2014 / 11:46

האדומים מקווים שהמועדון יירכש על ידי גלבוט וקהאן, והעו"ד שמייצג אותם טען שאם ההתאחדות לא תבטיח שהקבוצה לא תשחק בשבת, השניים יעצרו את המשא ומתן: "נושא השבת הוא ברגישות עליונה מבחינת הרוכשים". עמותת האוהדים: "גורמים מנסים להציג אותנו כתומכי חמאס"

one

בהפועל תל אביב ישנה תקווה גדולה כי המועדון יירכש על ידי ראסל גלבוט וסאני קהאן אך נראה כי הדרך עדיין ארוכה. נציגיו של גלבוט עוברים על הנתונים הפיננסיים של הפועל תל אביב ואמורים להמשיך ולעשות זאת גם לאחר יום כיפור ורק לאחר מכן לקבל תמונת מצב ברורה של הנושא.

גורם המעורה בפרטים סיפר כי "אני מניח שבשבוע הקרוב נגיע לנתונים המלאים לגבי מה שידוע בנוגע לחובות המועדון. השלב הזה זה לנסות ולבדוק את מה שלא ידוע ולהגן בסעיפים מאוד ברורים על הרוכשים במקרה זה. זה תהליך מורכב וההערכה היא כי השלב השני ייעשה רק לאחר פגישה בין גלבוט לסאני שתתקיים במהלך חג הסוכות".

עוד מתברר כי נושא השבת הוא סוגיה שעשויה להיות בסופו של דבר מכרעת. עו"ד אלי כהן המייצג את הרוכשים הפוטנציאליים אמר הבוקר ל"וואלה! ספורט": "מדובר בסוגיה משמעותית. מצב בו ההתאחדות לכדורגל לא תוכל להבטיח כי כל משחקיה של הפועל לא יתקיימו בשבת עשוי להפיל את העסקה. נושא השבת הוא ברגישות עליונה מבחינת הרוכשים". כזכור, אמש פורסם בוואלה! ספורט שכמה מאוהדי בית"ר ירושלים פנו לחב"ד בבקשה למנוע מקהאן לרכוש את הפועל תל אביב, משום שלטענתם הוא "עומד לרכוש מועדון של שונאי ישראל".

אתמול פרסמנו בוואלה! ספורט: אוהדי בית”ר דורשים מחב"ד למנוע מקהאן לרכוש את הפועל

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
בשבוע הקרוב יוודעו הנתונים לגבי חובות המועדון. רמון/ניב אהרונסון

עמותת האוהדים של הפועל תל אביב "האדומים" מסרה בתגובה: "במהלך הימים האחרונים הגיע לידי עמותת 'האדומים' מידע לפיו גורמים אינטרסנטיים מנסים להשפיע לרעה על המו"מ למכירת מועדון הפועל ת"א. בין היתר, מנסים אותם הגורמים להגיע לרוכשים הפוטנציאליים במטרה ברורה לחבל בסיכויי הצלחת המו"מ תוך שהם מנסים להראות מצג שווא לפיו אוהדי הפועל ת?א אינם פטריוטיים והם 'תומכי חמאס וחיזבאללה'. עמותת 'האדומים' פועלת בכדי שהתמונה האמיתית על אוהדי הפועל ת"א, המהווים פסיפס שלם של החברה הישראלית, תוצג בפני הרוכשים הפוטנציאליים". יו"ר העמותה, אלי פסטמן, ציין כי "הכדורגל הישראלי רווי בשנאת חינם ורגע לפני יום הכיפורים מומלץ שייעשה חשבון הנפש הנחוץ כל כך. זה טירוף ורשעות להציג את אוהדי הפועל כעוכרי ואויבי ישראל רק כדי לחבל בעסקה המתגבשת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרוכש הפוטנציאלי ראסל גלבוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממקרים דומים בעבר בו קבוצה דרשה כי משחקיה לא יתקיימו בשבת נדחו על הסף. לבית"ר ירושלים אושר בעונה שעברה כי משחקי הבית שלה ייפתחו לאחר צאת השבת בסיכום עם צ'רלטון אך גם סיכום זה לא החזיק והאינטרסים של גופי השידור היו חזקים יותר. מי יודע, אולי ראסל גלבוט וקאני סהאן ישנו סדרי עולם בכדורגל הישראלי.

ביום ראשון יתקיים משחק חגיגי בין וותיקי הפועל תל אביב לבין נבחרת האומנים ונציגי חברת פלייטיקה. מדובר באירוע בחסות חברת "פלייטיקה", המאמצת הרשמית של מחלקת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully