וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לברון ג'יימס כבר משגע את קליבלנד

אוהדי הקאבס מילאו את האולם באירוע הפתיחה החגיגי, לברון ואירווינג כבר סיפקו ביצועים מרשימים על הפרקט, בלאט מתרגש: "האנשים פה מיוחדים"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
שיגעון בעיר. לברון/AP

לראשונה זה יותר מארבע שנים, לברון ג'יימס שוב עלה על המגרש בקליבלנד כשחקן הקאבס, ועורר התרגשות גדולה. הקאבלירס ערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) את אירוע פתיחת העונה המסורתי, כשלקחו הפוגה קלה ממחנה האימונים אחרי חמישה ימים, והאולם התמלא ב-16,723 צופים נלהבים, שקיבלו את לברון באהבה גדולה, בשלטים ובקריאות.

למעשה, לברון אמר שמרוב רעש באולם, הוא לא שמע את הכרוז קורא בשמו, והוא פשוט נכנס למגרש כשהוא הניח שתורו הגיע. "זו הייתה תגובה אדירה", אמר לברון, "האוהדים היו נפלאים. הם תמיד היו נפלאים, גם כשלא הייתי שם".

פרשן הטלויזיה המקומית אוסטין קאר, שחקן העבר של הקבוצה, אמר ש"אוהדים הציפו את האולם כבר משעה אחת הצהריים, זה חסר תקדים. זה פשוט מדהים לראות עד כנמה האוהדים פה נרגשים".

גם המאמן דייויד בלאט התרשם מהאווירה ואמר: "אני כאן כבר מספיק זמן כדי להכיר טוב מספיק את האנשים של אוהיו, אלה אנשים מיוחדים שיודעים להעריך דברים מיוחדים. אני לא מופתע מהדרך שבה לברון התקבל. הדרך שבה הוא חזר הייתה ללא ספק יוצאת דופן וראויה להערכה".

בתחילת השבוע לברון גילה שהוא סובל מכאבים קלים בגב, ובלאט אישר שהקבוצה עוקבת אחרי מצבו של הכוכב. "הוא לא מרגיש במיטבו, זה מאוד מדאיג אותנו. הוא בסדר, אבל יש לו קצת כאבים ונעקוב אחרי זה בזהירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי קליבלנד מקבלים ברכה את לברון ג'יימס. AP
אוהדי קליבלנד מקבלים ברכה את לברון ג'יימס/AP
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully