וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר פנו לחב"ד: תמנעו רכישת הפועל ת"א

1.10.2014 / 18:08

חלק מאוהדי הקבוצה מהבירה התארגנו בניסיון להפיל את העסקה: "קהאן הוא חסיד שעומד לרכוש מועדון של שונאי ישראל". הכנה: בית"ר נפרדה מרמת השרון ב-2:2, מספרת לסאני

one

חלק מאוהדי בית"ר ירושלים, אשר שמעו בימים האחרונים כי סאני קהאן מעורב עם שותפו ראסל גלבוט במשא ומתן לרכישת הפועל תל אביב, מנסים לפעול נגד המהלך. ביממה החולפת החלה אותה קבוצת אוהדים ליצור קשר עם בכירים בחב"ד, בישראל ובארצות הברית, בניסיון להביע את דעתה על הפועל תל אביב. בהודעה שנשלחה שלשום בין אותם אוהדים, הם החליטו לפעול בניסיון למנוע מקהאן לרכוש את המועדון האדום. שני הרוכשים הפוטנציאלים הצהירו שהם מעוניינים לרכוש את המועדון כחלק מהחזון הציוני ובין היתר נכתב בהקשר שלהם כי הם רוצים שהפועל תל אביב תימנע ממשחקים בשבת אם ירכשו אותה. האוהדים המעורבים מנסים להעביר לקהאן תמונות של אוהדי הפועל תל אביב עם צלבי קרס, דגלי פלסטין, כתובות נגד מכבי תל אביב וכו'.

בין חלק מאוהדי בית"ר ירושלים הועברה ההודעה הבאה: "חשוב מאוד! כל מי שיש לו קשר לחב"ד, לספר ולהעביר להם שחסיד שלהם ואחד האנשים הכי חשובים שלהם, שהוא גם יהודי טוב שומר שבת וציוני גדול, סאני קהאן, עומד לרכוש מועדון של שונאי ישראל, שמצהירים את זה ומניפים דגלי פלסטין וכו. לא הגיוני שחב"ד יתמכו ברכישה של הפועל חמאס תל אביב. כבר הגענו לכמה וכמה בכירים בחב"ד, שהסכימו שאנחנו צודקים ומתכוונים לפעול בנושא ולשכנע נגד הרכישה, אבל חשוב שהלחץ והקמפיין יגיע מכל כיוון אפשרי. מרמים אותו ומספרים לו שזו תרומה למדינה ושזו מנצ'סטר הישראלית ושזה ייתן כבוד למדינה.

הוא בא מציונות ועובדים עליו. צריך לספר לו את האמת! הפועל תל אביב מועדון שמזוהה עם השמאל הקיצוני, עם שונאי ישראל. אוהדי הקבוצה מניפים דגל קבוע ביציע 5 'לא מייצגים את ישראל' ומניפים דגלי חמאס ביציע. מניפים שלטים הקוראים "מכבי לתאי גזים", מסמנים תנועות הייל ומציירים גרפיטי של צלבי קרס. האם עם זה ירצה היהודי הצדיק הזה להזדהות?!".

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל בדרבי מול מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מכוונים אליהם. אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבה/ברני ארדוב

אחד האוהדים שמעורב במהלך הזה אמר: "לא יכול להיות שיהודים ציוניים עם זיקה גדולה לדת היהודית ומדינת ישראל יחשבו בכלל להתחבר למועדון שהוא אנטי לכל מה שהם מייצגים. נגיע לכל פינה בחב"ד כדי שיבינו במה מדובר".

בית"ר ירושלים נפרדה הערב מעירוני ניר רמת השרון מהליגה הלאומית בתיקו 2:2 במשחק הכנה שנערך בין שתי הקבוצות. שחקנה החדש של בית"ר, סאני עמנואל, כבש את שני השערים לזכות קבוצתו, הראשון מביניהם במספרת מרהיבה. אופיר קריאף שיחק לראשונה מאז ששבר את ידו.

המאמן מנחם קורצקי נשאל בסיום על סאני ואלרואי כהן: "נמשיך לבדוק אותם, אין מה למהר. לא נקבל החלטות כבר עכשיו". המאמן נשאל על מימדי הגוף של סאני: "זה משהו שנצטרך לקחת בחשבון, אבל לא רק הפיזיות משחקת בליגה, אלא גם המהירות ותכונות נוספות. אם נחליט שזה מתאים לנו, הוא יהיה איתנו גם בהמשך. יש לנו סגל טוב ונצטרך להעמיק אותו בשחקנים שישדרגו את הקבוצה. אם לא נמצא כאלה, נישאר אולי עם הסגל הנוכחי".

הקבוצה הורשעה היום בבית הדין בעבירות של איחור בעלייה למגרש וכן התנהגות בלתי הולמת של קהל. היא נקנסה ב-3,000 ש"ח על העבירה הראשונה וב-5,000 ש"ח על השנייה, כמו גם תשלום נוסף לעכו, בגין הנזק שגרמו האוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully