וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "ליגת האלופות צפויה, הכוכבים מתרכזים במספר קבוצות"

הצרפתי חגג היום 18 שנה כמאמן ארסנל ולא הסתיר את דעתו על המפעל. וגם: כמה פציעות חוו התותחנים מאז אוגוסט 2002?

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
"כבוד לאמן כזה מועדון כל כך הרבה שנים, אבל אני לא מסתכל על העבר". ונגר/רויטרס

ארסן ונגר חוגג היום 18 שנה ליום שבו הצטרף לארסנל והפך למאמן התותחנים. "זה כבוד גדול וזכות גדולה להיות אחראי על מועדון כזה גדול במשך כל כך הרבה זמן", אמר המאמן הצרפתי, "אבל אין לי זמן כרגע לחשוב על העבר, אני אעשה זאת בהזדמנות אחרת. אני אף פעם לא מסתכל אחורה. המטרה שלי היא תמיד לממש את הפוטנציאל של הקבוצה. לקבוצה הנוכחית יש פוטנציאל גדול והוא חייב להתממש, כרגע אני מודאג לגבי זה".

ארון ראמזי שחקן ארסנל לאחר ששבר את רגלו. רויטרס
בארסנל נפצעים בלי הפסקה. ארון ראמזי אחרי ששבר את רגלו ב-2010/רויטרס

הערב (רביעי) ארסנל תארח את גלאטסראיי במסגרת המחזור השני של הצ'מפיונס (21:45, 5+ גולד). ונגר כבר הגיע עם ארסנל לגמר ליגת האלופות, ונשאל מהי השקפתו לגבי השינויים שעבר הטורניר לאורך השנים. "ליגת האלופות עברה אבולוציה, אולי לפני 15 שנה היא הייתה פתוחה יותר. יותר מבעבר, הכוכבים הגדולים מרוכזים במספר מצומצם של קבוצות. ליגת האלופות כיום צפויה יותר מאשר לפני עשר שנים, וקשה יותר לזכות בה. אם תשאלו אנשים מי ארבע הקבוצות שיכולות לזכות השנה בליגת האלופות, אז 80-90 אחוזים מהם יגידו את אותן ארבע קבוצות, אני לא חושב שארסנל תהיה אחת מהשמות שיציינו כפייבוריטית לזכייה. אבל הכדורגל משונה ולא תמיד צפוי".

לא חסרות סיבות לחוסר ההצלחה של ארסנל בשנים האחרונות, וב-ESPN התמקדו באחת מהן: פציעות. לפי הרשת האמריקאית, שחקני ארסנל סבלו מ-889 פציעות מאז אוגוסט 2002 ועד היום. הטריות ביותר הן של ארון ראמזי ומיקל ארטטה, שהצטרפו לאחרונה לאוליבייה ז'ירו ומתיו דבושי המושבתים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully