וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: דני וולבק

חלוץ הרכש של ארסנל הקדים על חוט השערה את פליפה מלו ודייק בין רגליו של מוסלרה. רגע הקסם שפתח את הערב הגדול בקריירה

דני וולבק ג?ילט. GettyImages
דני וולבק ג?ילט/GettyImages

בדיוק היום לפני שנה כבש דני וולבק את השער הקודם שלו בליגת האלופות. האחרון שלו כשחקן מנצ'סטר יונייטד. החלוץ האנגלי עבר לארסנל תמורת 20 מיליון יורו ממש עם סיום חלון ההעברות, ונגד גלאטסראיי פתח את החשבון האירופי שלו במדי התותחנים בזכות דיוק של מילימטרים. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

אלכסיס סאנצ'ס היה שותף מלא לרגע הקסם. הצ'יליאני בנה את המהלך בצד שמאל, ביצע חיתוך לכיוון המרכז ואז הכניס כדור עומק מדוד לעבר וולבק שהיה בתנועה לתוך הרחבה. החלוץ חמק מאחורי גבו של פליפה מלו ומתשעה מטרים שלח את רגל ימין כדי להקדים ממש עם קצה הנעל את הברזילאי שהיה מאחוריו. וולבק התמקד על הכדור, פגש אותו עם רגלו הימנית וניתב בדיוק מושלם, במרווח שנוצר בין רגליו של השוער פרננדו מוסלרה.

במנצ'סטר יונייטד עשה לעצמו וולבק שם של מחמיצן חסר תקנה, אבל את המהלך המדויק הזה הוא השלים כמו חלוץ גדול ומצא את הרשת. השער הראשון בדקה ה-22 נתן לחלוץ האנגלי תיאבון. הוא הבקיע עוד פעמיים בניצחון הקליל 1:4 וכך השלים שלושער ראשון בקריירה, בגיל 23.

החדות הזו מול השער גרמה גם למאמן ארסן ונגר להחמיא לוולבק ולהשוות אותו לתיירי הנרי, לפחות בכל הקשור למהירות ולתנועה. אז אם כבר השוואות: להנרי נדרשו ארבע שנים כדי להבקיע את השלושער הראשון במדי ארסנל, וולבק עשה זאת אחרי חמישה משחקים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני וולבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully