וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תאפשר כניסת קהל בחינם למשחק נגד הפועל עכו

1.10.2014 / 9:46

הבעלים דורון בן דקון התרגש מכמות האוהדים שהגיעה בהפסד לחיפה, ועשה מחווה לקהל. המועדון: ”לבר און יש לגיבוי מלא"

one

בעלי הפועל פתח-תקוה, דורון בן דקון, החליט הבוקר (רביעי) לאפשר כניסה בחינם למשחק הבית הקרוב של הקבוצה מול הפועל עכו. הבעלים התרגש מכמות הקהל שליוותה את הקבוצה עד חיפה בהפסד למכבי חיפה (3:1) והחליט להחזיר במחווה. בכך יאפשר לקהל הרחב של הפועל פתח תקוה להיכנס חופשי לאצטדיון המושבה ולתמוך בקבוצה במשחק החשוב מול עכו.

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
בהנהלה רוצים לראות את אצטדיון המושבה מלא במשחק נגד הפועל עכו/ברני ארדוב

בהפועל פתח תקוה מחפשים נקודת ליגה ראשונה, אבל דווקא במחלקת הנוער של המועדון עשו ביממה האחרונה מספר שינויים. המנהל המקצועי של קבוצת הנוער, גיא רוזנצווייג, הוזז מתפקידו בנוער וזאת בשל העומס שיש על הקבוצה הבוגרת והרצון של בעלי הקבוצה שרוזנצווייג יתרכז רק בקבוצה הבוגרת. רוזנצווייג משמש מנהל מקצועי גם בקבוצה הבוגרת, והבעלים דורון בן דקון סבור כי עליו להתרכז ולהשקיע את מלוא המאמץ רק בקבוצה הבוגרת, ולא לשאת בתפקיד כפול.

בנוסף, במועדון החליטו לפטר את מאמן קבוצת הנוער מוטי סלע, ובמקומו מונה לתפקיד אורן קריספין. שחקן העבר מנור חסן הוזז אף הוא מתפקידו במחלקות הנוער, אבל בהפועל פתח תקוה ציינו כי הוא יישאר במועדון משום שהוא מוערך על ידי בן דקון. בתוך כך, ביקשו היום (רביעי) בהנהלת הקבוצה לחזק את ידיו של המאמן עידן בר און, למרות פתיחת העונה הגרועה. המועדון פרסם היום הודעה רשמית ובה נכתב: "בר און הוא המאמן שלנו, והוא זוכה לגיבוי מלא של כולם להמשיך לעבוד ולהצעיד את הקבוצה אל מקומות טובים יותר. אנחנו מאמינים בו ויודעים שימשיך לעשות את עבודתו נאמנה כפי שעשה אותה עד היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
ההנהלה תומכת. בר און/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully