וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר: "המטרה היא להישאר בבית"ר יותר מעונה אחת"

1.10.2014 / 9:38

הקשר התראיין בפורטוגל: "אני מתאקלם מהר, הקהל של בית"ר כמו בנפיקה וספורטינג". ב-17:00: משחק אימון נגד רמה"ש

one

קלאודמיר, קשר הרכש הברזילאי של בית"ר ירושלים, שיחק בארבע השנים האחרונות בנסיונל הפורטוגלית, ומסתבר שבפורטוגל ממשיכים לעקוב אחריו. היום (רביעי) פורסם בתקשורת הפורטוגלית ראיון עם הברזילאי, שסיפר על החלטתו להגיע לבית"ר: "קיבלתי החלטה ללכת לליגה שאולי על הנייר פחות טובה, אבל לקבוצה יותר גדולה ומועדון גדול עם הרבה אוהדים ואנרגיות חדשות. זאת חוויה חדשה וגדולה כמו שרציתי, הקהל של בית"ר זה כמו בנפיקה וספורטינג, מגיע באלפים ונותן אווירה שאי אפשר לא לתת את הכל בשבילו".

על הציפיות שלו מהעונה אמר קלאודמיר: "אנחנו עדיין בתחילת הדרך ויש הרבה שחקנים צעירים, אך אנחנו קבוצה טובה ומועדון שצריך להיות בצמרת. שיחקנו בשני המחזורים הראשונים נגד קבוצות שאמורות להיאבק על האליפות והיינו טובים יותר, אז אנחנו אופטימים שנוכל להיות חלק מהצמרת. אבל יש דרך ארוכה לפנינו".

על ההתאקלמות בישראל אמר: "ירושלים עיר יפה שכיף להיות בה ולנשום את האויר שלה. אני עדיין חדש כאן, לומד את השפה ומתאקלם אבל מהר מאוד הכל מסתדר. האנשים כאן טובים, איכפת להם ורוצים לעזור וזה הדבר הכי חשוב. המטרה שלי היא להישאר בישראל ובבית"ר יותר מעונה אחת, להגיע להישגים עם המועדון ולשמח את האוהדים".

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"זאת חוויה חדשה וגדולה כמו שרציתי". קלאודמיר/אדריאן הרבשטיין

בית"ר תערוך היום ב-17:00 משחק אימון נגד רמת השרון באצטדיון גרונדמן. במשחק יוכל מנחם קורצקי להתרשם מאלרואי כהן וסאני עמנואל שנמצאים בהתרשמות. עמנואל היה קצת המום מהביקור במערת המכפלה ביום האימונים הראשון שלו במועדון. שחקנים בקבוצה צחקו ואמרו: "מסכן, הוא לא הבין לאן הגיע. אימון ראשון ואחרי זה ישר למערת המכפלה עם חיילים, מאבטחים ונשקים. לחוויה כזאת הוא לא ציפה, אבל ידע גם לשמור על החיוך".

מבחינה מקצועית סיפרו השחקנים על עמנואל: "הוא מאוד מהיר וכישרוני אבל צריך לראות אותו במשחק. אי אפשר לבחון שחקן על שני אימונים ואולי גם לא על פי משחק אימון". בבית"ר יצטרכו לקבל החלטה עד לסוף השבוע האם לצרף אותו את הקשר הצ'יליאני פיליפה סיימור. במידה ועמנואל יצורף הוא יחתום על לחודש ינואר בלבד.

בית"ר צפויה לעלות הערב בהרכב בו ישולבו מרבית השחקנים המחליפים. מספר שחקנים קיבלו מנוחה בימים האחרונים ונראה כי בן רהב, תומר ירוחם, טל כחילה, מור שקד, דני פרדה ואיציק כהן יקבלו היום הזדמנות להוכיח את עצמם. דושאן מאטוביץ' לא התאמן אתמל עקב כאבים בעקב אכילס וינוח מספר ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully