וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמדו אידריסו הורחק משני משחקים נוספים

1.10.2014 / 17:35

החלוץ הורשע בעבירה של התנהגות בלתי הולמת ויחמיץ את המפגשים מול מכבי תל אביב ורעננה. במועדון אמרו: "נלמד את ההחלטה ונגיב". הירוקים הופתעו מאי זימונו של חן עזרא לנבחרת ישראל

one

חלוצה הזר של מכבי חיפה, מוחמדו אידריסו, נענש הערב (רביעי) בהרחקה משני משחקים נוספים, מלבד המשחק ממנו הורחק באופן אוטומטי, זאת בשל הכרטיס האדום אותו ספג מול בית"ר ירושלים. אידריסו, שהחמיץ את הניצחון על הפועל פתח תקוה ביום ראשון, לא ישחק גם מול מכבי תל אביב ומול הפועל רעננה בשני המחזורים הקרובים, לאחר שהורשע בעבירה של התנהגות בלתי הולמת. כמו כן, הוא ספג גם עונש של משחק הרחקה אחד על תנאי לכל עבירה דומה בעתיד. החלוץ הקמרוני הורחק בהפסד 1:0 לבית"ר ירושלים לפני כשבוע וחצי לאחר שבעט ללא כדור בדושאן מאטוביץ'.

במכבי חיפה אמרו: "נלמד את העונש ואת החלטת הדיין ורק אז ניתן את תגובתנו". במועדון שוקלים לערער על ההחלטה.

בשבוע שעבר שוחח אלכסנדר סטנוייביץ' עם החלוץ ואמר לו: "להרחקה שלך אין רק משמעות כלכלית, אלא גם מקצועית. אחרי שתהיה החלטה אחליט מה לעשות". נראה כי סטנוייביץ' ניסה להעביר מסר גם לשאר שחקני הקבוצה, לפיו יוכלו להיפגע גם לאחר חזרתם במקרה של הרחקה. "התחרות כאן גדולה, מקומו של אף אחד לא מובטח", הסבירו בחיפה.

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
קיבל את העונש שלו. אידריסו לאחר ההרחקה בטדי/ברני ארדוב

"הופתענו מאוד כששמענו שחן עזרא לא בסגל הנבחרת", אמרו אמש במכבי חיפה. "כרגע הוא הקשר בכושר הכי טוב בליגה. גוטמן היה יכול לזמן אותו, ואם אתה שואל אותי מה הסיבה – הוא לא רצה לוותר על חלוצים שנמצאים בכושר טוב כדי לא להשאיר פתח לביקורת. עזרא היה חייב להיות בפנים, גם על חשבון שחקנים בכירים". בחיפה קיבלו ברגשות מעורבים את השארתו בחוץ של יוסי בניון, בעיקר משום שלאחרונה חזר מפציעה. "כשיוסי לא פצוע הוא צריך לשחק בהרכב, אבל הוא רק חזר מפציעה, כך אף אחד לא יסכן אותו לפני מכבי תל אביב".

סטנוייביץ' נתן מנוחה לשחקניו, שתימשך עד יום ראשון וזאת בשל היעדרות שחקני הנבחרת. המאמן יערוך מספר שינויים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, כשההערכה היא שהרביעייה האחורית תמשיך לפתוח, והמאמן יצוות קשר אחורי, כנראה קובי מויאל, לצד מיצ'ל, כפי שהירוקים שיחקו במחצית השניה מול פתח תקוה. בכך סטנוייביץ' ישנה את השיטה שלו בפעם השניה העונה, לראשונה מאז ההפסד בטדי. אם אידריסו יהיה מורחק, לצד חן עזרא ואלון תורג'מן יפתח חלוץ אחר - שמעון אבוחצירא או ויאם עמאשה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully