וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי ב-ALDS אחרי דרמה גדולה

1.10.2014 / 8:08

הרויאלס ניצחו את אוקלנד 8:9 בתום 12 אינינגים מלאי תהפוכות, סלבדור פרס עם חבטת הניצחון. בשלב הבא: האיינג'לס מחכים

לורנזו קיין בילי באטלר קנזס סיטי רויאלס. Charlie Riedel, AP
דרמה ענקית. קיין ובאטלר חוגגים/AP, Charlie Riedel

קנזס סיטי - אוקלנד 8:9 (אחרי 12 אינינגים)

אם ככה יהיה כל הפלייאוף, לא נצליח לסיים אותו עם דופק. א-י-ז-ה משחק בקנזס סיטי, אשר בסיומו, הרויאלס ממשיכים במסע הקסם שלהם ואחרי שהעפילו לפלייאוף לראשונה מאז 1985, עכשיו הם גם ב-ALDS מול לוס אנג'לס איינג'לס. האייז החביבים, שפתחו את העונה מצוין ודעכו עם הזמן, שילמו על כך ביוקר ובילי בין שוב מגלה שהשיטות שלו לא עובדות בפלייאוף.

רכבת ההרים באצטדיון קאופמן החלה מוקדם מאוד. כבר באינינג הראשון ירה ברנדון מוס להומראן בן שתי ריצות כדי לעלות את האורחים על הלוח, אבל בתחתית האינינג בילי באטלר הצליח לצמק. היתרון של האייז נשמר עד לאינינג השלישי, שם דאבל של לורנזו קיין ועוד חבטה של אריק הוסמר קבעו מהפך ו-2:3 לרויאלס.

בתחילת באינינג השישי ג'יימס שילדס החל להתעייף והעלה שני שחקנים לבסיס בזה אחר זה. הוא הוחלף, אבל מוס לא התרגש וירה פצצה נוספת, הפעם של שלוש ריצות. בהמשך האינינג אוקלנד שמה עוד שתי ריצות על הלוח ופתאום זה כבר 3:7 לזכותה. גמור? ממש לא.

ברנדון מוס אוקלנד אתלטיקס. Jeff Roberson, AP
שני הומראנים שלא הספיקו. מוס/AP, Jeff Roberson

ג'ון לסטר, שמשך אל תוך האינינג השמיני, הרשה ריצה אחת מצמקת לסינגל של קיין לפני שהוחלף. קנזס סיטי שמרה על המומנטום ועם סינגל של בילי באטלר ועוד הגשה פרועה, הצליחה לצמק ל-7:6. חבטת הקרבה של נורי אאוקי עם שני אאוטים בתחתית האינינג התשיעי קבעה שוויון ושלח את המשחק לאקסטרה אינינגים.

לרויאלס הייתה את הריצה המנצחת על הבסיס השלישי באינינג ה-11, אבל הם לא הכניסו אותה ובאינינג הבא ראו איך אלברטו קאייספו שולח את ג'וש רדיק הביתה. זה נראה כמו סוף הסיפור, אבל משום מקום הרויאלס חזרו ובתחתית האינינג ה-12 הם השוו אחרי שהוסמר חבט לטריפל ואז נכנס הביתה. כריסטיאן קולון, שהיה זה שהכניס אותו, גנב את הבסיס השני ואז, סלבדור פרס, עם חבטה לכיוון הבסיס השלישי שחמקה ממש מתחת לכפפה של ג'וש דונלדסון הכביר, סגר את הדרמה הזו עם 8:9 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully