וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המלך צ'ארלס

30.9.2014 / 9:32

ג'מאל צ'ארלס שב מפציעה ועם שלושה טאצ'דאונים עזר לקנזס סיטי להשפיל 14:41 את ניו אינגלנד. דניס אלן פוטר מאוקלנד

ג'מאל צ'ארלס שחקני קנזס סיטי צ'יפס חוגגים. Ed Zurga, AP
הצגת ענק לצ'יפס. צ'ארלס והחברים באקסטזה/AP, Ed Zurga

קנזס סיטי (2:2) - ניו אינגלנד (2:2) 14:41

ניצחון עצום לצ'יפס, השפלת ענק לפטריוטס, אחת הגדולות בעידן בריידי-בליצ'יק. אחרי שהביסה את מיאמי בחוץ, קנזס סיטי חזרה לארוהד, קיבלה את ג'מאל צ'ארלס ששב מפציעה ופירקה לגורמים את האורחים, שמצדם קיבלו עונש כואב על הפוטבול הרע אותו הם מציגים מאז פתיחת העונה.

צ'ארלס היה האיש המרכזי בקונצרט של קנזס סיטי. הוא רשם טאצ'דאון בריצה לקראת סיום הרבע הראשון, הוסיף אחד אווירי בפתיחת הרבע הבא ותפס עוד כדור באנדזון עם פתיחת המחצית. יחד עם שני שערי שדה מוצלחים והגנה שמנעה מטום בריידי לנשום, קנזס סיטי טסה ל-0:27 מדהים. הפטריוטס עוד צימקו מעט אחרי שבריידי מצא את ברנדון לפאל ל-44 יארד, אבל טראוויס קלסי, במשחק פנטסטי וחוסיין עבדוללה עם פיק סיקס הפכו את ההשפלה ל-7:41. ג'ימי גארופולו, שנכנס במקום בריידי, סיים את המשחק עם טאצ'דאון לרוב גרונקובסקי.

אלכס סמית' היה מדויק ואחראי כהרגלו וסיים עם 20 מ-26 ל-248 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואפס איבודים. קלסי תפס 93 יארד, דוויין בואו 81. נייל דייויס (107 יארד) וצ'ארלס (92) חרכו את הקרקע. בריידי סיפק ערב שהוא ירצה לשכוח עם 14 מ-23, 159 יארד, טאצ'דאון, שני איבודים ופאמבל. לפאל תפס 119 יארד וזו נקודת האור היחידה אצל הפטריוטס.

* אוקלנד הפכה הלילה לקבוצה הראשונה שמפטרת מאמן העונה לאחר שנפרדה מדניס אלן. הריידרס פתחו את העונה במאזן 4:0 ובסך הכול, אלן רשם רק שמונה ניצחונות מתוך 36 משחקים בתקופתו בקבוצה. הקש ששבר את גב הגמר היה ההפסד 38:14 בלונדון למיאמי ביום ראשון. כעת, המאמן הזמני עשוי להיות טוני ספראנו, שמשמש כיום כמאמן קו ההתקפה של הקבוצה ויהיה מעניין לראות איך שינוי המאמנים משפיע על מעמדו של הקוורטרבק הרוקי של הקבוצה, דרק קאר, בעוד מאט שאוב ממתין על הספסל.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Charlie Riedel, AP
הפטריוטס נראים רע מאוד. בריידי/AP, Charlie Riedel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully