וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל הפסידה, פארדיו אימן אותה בפעם האחרונה?

המגפאייז נכנעו בסטוק 1:0 (קראוץ', 15) ומעמדו של המאמן מעורער מתמיד. דייויד מויס נחשב למועמד המוביל להחליפו

מאמן ניוקאסל, אלן פארדיו. רויטרס
חוזה עד 2020. פארדיו/רויטרס

סטוק סיטי גברה הערב (שני) 0:1 על ניוקאסל במשחק שנעל את המחזור השישי בפרמיירליג וטיפסה מהמקום ה-17 עד למקום ה-11. ניוקאסל שעדיין לא ניצחה העונה, נותרה במקום ה-19 שמוליך לליגת המשנה בתום העונה, וייתכן שזה היה משחקו האחרון של אלן פארדיו כמאמן הקבוצה.

בסוף השבוע מייק אשלי שלח רמז די ברור: אם הקבוצה תפסיד בבריטניה סטדיום, פארדיו יפוטר. אם הוא יעמוד במילה שלו, נראה שהבעלים השנוא ואוהדי ניוקאסל יהיו באותו צד בצורה די נדירה. הרי השחורים-לבנים בצפון מזרח אנגליה מפללים כבר הרבה זמן ללכתו של המאמן. לפארדיו אגב, חוזה עד 2020.

26,332 צופים בסטוק און טרנט ראו את פיטר קראוץ' מקדים בהרבה את פבריסיו קולוצ'יני לכדור גובה בדקה ה-15, ונוגח פנימה. ניוקאסל הייתה יותר מסוכנת בהמשך, אבל לא הצליחה להשוות. לשיאם האורחים הגיעו בדקה ה-85, אז ג'ק קולבאק קיבל את הכדור באזור רחבת החמש, אבל הדביק אותו למשקוף ממצב בו הוא היה חייב לכבוש. בסיום 0:1 לפוטרס.

פארדיו עדיין לא פוטר, אבל באנגליה כבר עוסקים בזהות של המחליף הפוטנציאלי שלו. דייויס מויס מוליך בסוכנויות ההימורים, ואחריו ניתן למצוא את מאמן האל סיטי, סטיב ברוס. האחרון אמנם מעולם לא שיחק במדי המגפאייז או אימן את הקבוצה, אבל ידוע כאוהד מושבע שלה (דבר שלא מנע ממנו לעמוד על הקווים של סנדרלנד בעבר). עוד ברשימת המועמדים: טוני פוליס, ניל לנון וטים שרווד.

אוהדי ניוקאסל קוראים לפיטורי אלן פארדיו. GettyImages
יקבלו את מבוקשם? אוהדי ניוקאסל ממשיכים למחות, הערב בבריטניה סטדיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully