וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי קצורין: "מקווה שניתן זהות לקבוצה הזו"

29.9.2014 / 21:16

בני הרצליה ערכה מסע"ת, המאמן: "יש לנו ישראלים שאפשר להזדהות איתם". ראש העיר: "מבטיח איחוד עם רעננה בקרוב"

מולי קצורין מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
"אני קשור למועדון הזה הרבה שנים". מולי קצורין/מגד גוזני

בני הרצליה ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2014/15. הקבוצה עדיין לא הצליחה לרשום ניצחון במשחקי ההכנה, ונראית רחוקה ממימוש הפוטנציאל הטמון בה. אחד משיאי הערב היה טקס מרגש לשחקני העבר של המועדון טל בורשטיין, אמיר כץ, ליאור ארדיטי וארז כץ, שקיבלו תשורות ומגני הוקרה.

"ניסינו להפיק לקחים מהעונה הקודמת שלא הייתה מוצלחת. המטרות שלנו הפעם הן ליהנות ולחייך מכדורסל ואם נצליח להתברג במקומות 1-6 זו תהיה עונה טובה", אמר טל רקאנטי בעל הקבוצה. כמו בכל אחד מהקיצים האחרונים, גם הקיץ היה עתיד הקבוצה לוט בערפל, אך בסופו של דבר עיריית הרצליה ורקנאטי החליטו להמשיך את התמיכה במועדון, למרות שניסיון האיחוד עם רעננה נכשל: "הסיבה שלא היה איחוד היא נטו כלכלית כי לעיריית רעננה הייתה בעיית תקציב. אני מבטיח שזה ייפתר בעתיד ויהיה איחוד בקרוב", אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון.

טל בורשטיין, אמיר כץ, ליאור ארדיטי וארז כץ בטקס של בני הרצליה. מגד גוזני
ערכו גם טקס לשחקני העבר/מגד גוזני

"אני קשור למועדון הזה הרבה שנים, זו הקדנציה השלישית שלי כאן", אמר המאמן מולי קצורין, "אני מקווה שניתן זהות לקבוצה הזו. יש לנו ישראלים שאפשר להזדהות איתם וזרים מאוד אטרקטיביים. נקווה שההנהלה תמצא ספונסר של דבק שידביק אותנו כמה שיותר מהר". הקפטן החדש יובל נעימי לא נלחץ מהציפיות והוסיף: "בגיל 21 הגעתי לאשקלון והייתה גם אז קבוצה צעירה מאוד. הייתי ילד חצוף ואמרתי שאם לא נסיים במקום החמישי זו תהיה אכזבה, ובאמת הצלחנו. זה היה בקבוצה עם תקציב של ארבעה שקלים. זו עונה ארוכה עם שלושה סיבובים והכול יכול להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully