וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אודינזה ניצחה 2:4 את פארמה, מספרת להורטו

די נטאלה כבש צמד, הצרפתי הוסיף שער יפהפה והזברות הקטנות ממשיכים בפתיחה הטובה. שלושער לג'ורג'ביץ', 0:4 ללאציו

אנטוניו די נטאלה אודינזה חוגג שער. AP
החלוץ שאינו נגמר. די נטאלה/AP

המחזור החמישי בליגה האיטלקית מגיעה לסיומו הערב (שני) עם שני משחקים. בראשון מביניהם, אודינזה העפילה למקום השלישי בטבלה אחרי 2:4 על פארמה. לאציו הביסה 0:4 את פאלרמו בחוץ עם שלושער של פיליפ ג'ורג'ביץ'.

פיליפ דג'ורדג'ביץ' שחקן לאציו (שמאל) מול מישל מורגנלה שחקן פאלרמו. GettyImages
משחק ענק לג'ורג'ביץ'/GettyImages

אודינזה - פארמה 2:4

ניצחון יפה לזברות הקטנות, שממשיכים את פתיחת העונה המצוינת וסוגרים את המחזור החמישי במקום השלישי בטבלה. פארמה לעומת זאת, בצרות והיא רק עם שלוש נקודות.

בדקה ה-22 האורחים עלו ליתרון לאחר שאנטוניו קסאנו מצא את חוסה מאורי ברחבה והכישרון בן ה-18 כבש. אלא שאנטוניו די נטאלה האחד והיחיד קבע מהפך. תחילה, החלוץ האיטלקי מצא את עצמו פנוי ברחבה ושלח מהאוויר פנימה בדקה ה-28 ורגע לפני תוספת הזמן של המחצית הראשונה הוא השלים צמד עם עוד שער מקרוב. אלא שהפעם התגובה המהירה הייתה של פארמה ושלוש וחצי דקות בתוספת הזמן, קסאנו איזן עם פאננקה יפה בפנדל. השער היפה במשחק העלה את אודינזה ל-2:3 בדקה ה-58, אחרי שתומא הורטו התעופף וכבש עם מספרת מרהיבה. שש דקות לסיום, אודינזה הבטיחה את הניצחון כאשר סיריל ת'ראו פרץ משמאל וכבש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

פאלרמו - לאציו 4:0

ההצגה של פיליפ ג'ורג'ביץ'. הסרבי שהגיע העונה ללאציו כבש את שעריו הראשונים בקבוצה וסיפק שלושער מצוין, ראשון בקריירה שלו, שהוציא את קבוצתו מעט מהתחתית והשאיר שם את פאלרמו, עמוק בבלגן. הראשון הגיע בדקה ה-45, כאשר כדור הרוחב של קאנדרבה מצא אותו מול שער ריק והוא כבש מקרוב. רבע שעה לסיום ג'ורג'ביץ' הכפיל את מאזנו עם מהלך יפה ברחבה מבישול של לוליץ' וכעבור שמונה דקות הוסיף את השלישי עם בעיטה מזווית קשה מאוד. האחרון היה של מרקו פרולו, שבעקשנות הצליח לכבוש מתוך הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully