וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הביסה את מכבי יבנה 1:6 בחוץ

פדרו גלבאן כיכב עם צמד ושלושה בישולים. טועמה כבש ב-0:2 של בני לוד בקרית גת. אחי נצרת והפועל ירושלים נפרדו ב-1:1

שחקן מכבי יבנה, תימור אביטן, מול שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. ניב אהרונסון
במעמד צד אחד. אביטן מול גלבאן/ניב אהרונסון

חג ראש השנה דחה את פתיחת המחזור הרביעי בליגה הלאומית, וכך כל שמונת המשחקים התקיימו היום (שני). תוצאת המחזור שייכת לבני יהודה, שהביסה את מכבי יבנה 1:6 בחוץ ונהנתה מיכולת שיא של פדרו גלבאן. בני לוד גברה על עירוני קרית גת 0:2 בחוץ ושתי הקבוצות מרמת גן שוב הפסידו. שתיהן אגב, עדיין בלי שער זכות העונה.

ניל אברבנל שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ספגה ראשונה העונה. ניל אברבנל/ברני ארדוב

מכבי יבנה - בני יהודה 6:1

איזו הצגה של בני יהודה בכלל ושל פדרו גלבאן בפרט. הארגנטינאי שחזר לשכונה בקיץ, כבש צמד, בישל שלושה שערים ונהנה מה-אין הגנה של המארחת. גלבאן הכין לאביב חדד (23), גל צרויה (51) ואסי בלדוט (77) וכבש בעצמו בדקות 58 ו-72. סתיו פיניש מצא את החיבורים בדקה ה-33 והזהובים עם עוד ניצחון חוץ גדול אחרי ה-0:4 על הפועל רמת גן במחזור השני. יוסי תורג'מן צימק בתוספת הזמן עם כדור מ-20 מטרים אל בין חיבורי הקורות, אבל יבנה עם הפסד ליגה ראשון מאז אפריל, ולא סתם הפסד, אלא תבוסה צורבת.

עירוני קרית גת - בני לוד 2:0

העולה מליגה א' דרום התייצבה בראשות הטבלה אחרי שלושה מחזורים, עם מאזן מושלם וללא שערי חובה, אבל היום זה נגמר. יחיא עיסא וסלים טועמה כבשו בדקות 52 ו-75 בהתאמה, ובני לוד סיפקה הצהרת כוונות נוספת עם ניצחון חשוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני בני יהודה. ניב אהרונסון
חוגגים בנס ציונה. שחקני בני יהודה/ניב אהרונסון

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 0:1

ניצחון שני ברציפות לכפר סבא, והפעם גם אחד יוקרתי בדרבי של השרון. עידן דוד כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-90 והירוקים עברו את הרצליה בטבלה.

מכבי אחי נצרת - הפועל ירושלים 1:1

אחי נצרת והפועל ירושלים היו אלו שפתחו את המחזור במשחק המוקדם והם חילקו את הנקודות - תוצאה מאכזבת עבור הקבוצה הביתית. אלן מסודי העלה את אחי ליתרון בדקה ה-42, אבל דייגו קאצ'ובה איזן בדקה ה-68. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקות של אמג'ד סולימאן (67) ואור אלקבץ (81).

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב רמלה 1:0

ניצחון שני העונה לבית"ר, שבזכות הניצחון נצמדה לקבוצה מהשרון עם שש נקודות. שער של איציק אבושדיד בדקה ה-28 הספיק לאורחים בשביל לחזור הביתה עם מלוא הנקודות.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
חזר כדי להעיר את החלק הקדמי של כפר סבא. עומר פדידה/קובי אליהו

הפועל עפולה - הכח עמידר רמת גן 0:3

לנרי קהינדה פגש את הקבוצה במדיה שיחק בעונה שעברה, אבל לא התכוון לרחם או לגלות סנטימנטים. החלוץ הניגרי שמושאל ממכבי תל אביב כבש שלושער גדול בדקות 28, 61 ו-90 והעניק לעפולה ניצחון. עמאש מנסור האורח הורחק בדקה ה-60 וגם חברו גיא משפתי ספג כרטיס אדום בדקה ה-88. הכח ללא נקודות ויש לה הפרש שערים 12:0.

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 0:4

ניצחון ראשון לקבוצה של שרון מימר תוך כדי הצגה מרשימה. ספואן זועבי פתח את החגיגה בדקה ה-34 אחרי מבצע של עומרי שקל. ליעד אלמליח האורח ספג אדום בדקה ה-63 ומיד לאחר מכן קבוצתו התפרקה. זה החל עם שער של זועבי בדקה ה-67 מנקודת הקרן, המשיך עם שער עצמי של אלירן חודדה בדקה ה-70 והסתיים בדקה ה-85 עם שער של עומרי שקל שהמשיך מבצע של ניר נחום.

הפועל רמת גן - עירוני טבריה 1:0

מזל טוב לעולה החדשה, שהשיגה ניצחון בכורה בליגה הלאומית. שלום עקיבא כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-36 והנחיל לאורדונים הפסד שלישי מארבעה משחקים. כמו היריבה העירונית, גם הפועל רמת גן עדיין לא כבשה העונה בליגה.

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
הפועל רמת גן עדיין ללא שער. אלמוג בוזגלו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully