וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ורומא מושלמות, אוסבלדו כבש במספרת

האלופה הביסה 0:3 את צ'זנה ועדיין לא ספגה, פיאניץ' סידר לסגנית 1:2 דרמטי בפארמה. חלוץ אינטר הרשים, רק תיקו לנאפולי

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
חיכה יותר מחצי שנה. ארתורו וידאל/רויטרס

ארבעה מחזורים חלפו ואין מי שיעצור את האלופה או סגניתה. יובנטוס הביסה 0:3 את צ'זנה ונותרה מושלמת וללא ספיגה - הראשונה בהיסטוריה של הסרייה A שעושה זאת אחרי ארבעה משחקים - בעוד רומא הוציאה כדור ראשון מהרשת, אך השיגה 1:2 דרמטי בפארמה. אינטר ניצחה 0:2 את אטאלנטה עם מספרת יפה של פאבלו אוסבלדו, ואילו נאפולי סיימה ב-3:3 מתסכל בבית מול פאלרמו.

אדם ליאיץ' שחקן רומא. AP
ניצחון קשה. אדם ליאיץ'/AP

יובנטוס - צ'זנה 0:3

בלי לשמוט נקודות, בלי לספוג - מסימיליאנו אלגרי לא יכול היה לבקש פתיחה טובה יותר לעונה שלו עם יובנטוס. אלגרי החזיר את ארתורו וידאל להרכב אחרי כחודש, והקשר הצ'יליאני הגיב נהדר, עם שערים ראשונים אחרי חצי שנת בצורת. בדקה ה-18 הוא הבקיע בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה, ובדקה ה-64 השלים צמד עם בעיטה אדירה מ-18 מטרים לרשת של ניקולה ליאלי, המושאל מיובה שהצטיין בשערה של צ'זנה. אלברו מוראטה נכנס כמחליף בדקה ה-70 להופעה שנייה, אך כמו פרננדו יורנטה לא הצליח לכבוש, כשמי שהתכבד בשלישי היה המגן סטפן ליכשטיינר, שהרשית חמש דקות לסיום.

פארמה - רומא 2:1

בניגוד לאלופה, סגניתה ספגה לראשונה העונה, אבל בכל זאת ליקטה שלוש נקודות באניו טארדיני. פרנצ'סקו טוטי בישל נפלא לאדם ליאיץ' הסרבי ששבר בצורת של חמישה חודשים בדקה ה-27, אבל פאולו דה צ'לייה, אקס יובנטוס, נגח לרשתה של רומא בדקה ה-56 אחרי קרן של פרנצ'סקו לודי. פארמה כבר קיוותה לחגוג נקודה רביעית העונה, אבל מיראלם פיאניץ' חשב אחרת וסובב כדור חופשי נהדר שליטף את המשקוף ונכנס פנימה בדקה ה-88. ניצחון דרמטי שמותיר את רומא מושלמת לצד יובנטוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פאבלו אוסבלדו שחקן אינטר. AP
גולאסו. פאבלו אוסבלדו/AP

אינטר - אטאלנטה 0:2

הנראזורי מגיבים לכל תיקו חוץ בניצחון בית. אטאלנטה אמנם ניצחה בסן סירו בשני ביקוריה הקודמים שם, אבל הפעם השאירה את הנקודות למארחת. השוער האורח מרקו ספורטיילו עצר פנדל של רודריגו פלאסיו בדקה ה-30, אך בחלוף 10 דקות נכנע למספרת נפלאה של פאבלו אוסבלדו המחליף, שנכנס בדקה ה-25 במקום מאורו איקרדי. הרנאנס הבטיח את הניצחון עם כדור חופשי נפלא בדקה ה-87 ואינטר עם שמונה נקודות ועדיין ללא הפסד.

נאפולי - פאלרמו 3:3

הקבוצה של רפא בניטס עצרה רצף של שני הפסדים, אבל רק עם תיקו ביתי מתסכל מול העולה החדשה. נאפולי כבר הוליכה 0:2 משער בכורה של הבלם קאלידו קוליבאלי בדקה השנייה ומגול של הקולומביאני דובאן ספאטה, שהחליף בחוד את גונסאלו היגואין. למרות זאת, אנדראה בלוטי המוכשר (18) ופרנקו ואסקס (24) החזירו את פאלרמו למשחק, לפני שחוסה קאייחון קבע 2:3 למארחים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ושוב, פאלרמו לא ויתרה והשיגה שוויון נוסף תוצרת בלוטי בדקה ה-61. פתיחה רעה לנאפולי.

דובאן ספאטה שחקן נאפולי. AP
המחליף של היגואין כבש, אבל זה לא עזר לנאפולי. דובאן ספאטה/AP

משחקים נוספים:

פיורנטינה - ססואולו 0:0

קליארי - טורינו 2:1
לקליארי: אנדראה קוסו (11). לטורינו: קמיל גליק (21), פאביו קוואליארלה (29)

סמפדוריה - קייבו 1:2
לסמפדוריה: דניאלה גסטלדלו (45), אלסיו רומניולי (80). לקייבו: אלברטו פאלוסקי (90)

ורונה - גנואה 2:2
לוורונה: פנאיוטיס טאכצידיס (52), ארתור יוניצה (64). לגנואה: אלסנדרו מאטרי (34 ו-48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully