וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד בטוחים: "זו ההזדמנות הגדולה של קיילור נבאס"

הקוסטה ריקני יעמוד בין הקורות מול אלצ'ה, כשברקע שריקות הבוז לעבר קסיאס והכרסום במעמדו. בספרד משוכנעים: "משחק קריטי"

קיילור נבאס, ריאל מדריד. GettyImages
מקבל הזדמנות. קיילור נבאס/GettyImages

האם סוף סוף הגיעה ההזדמנות של קיילור נבאס? השוער יקבל הערב (שלישי, 21:00, ישיר בספורט 5) הזדמנות לעמוד בין הקורות לראשונה העונה במשחק רשמי של ריאל מדריד, שמארחת את אלצ'ה במחזור אמצע השבוע בספרד. קרלו אנצ'לוטי החליט להעניק מנוחה למספר שחקני מפתח לקראת המשחק ובהם איקר קסיאס, שזכה לאמונו בפתיחת העונה למרות שהציג יכולת בינונית.

מאמן ריאל הצהיר כי "איקר בכושר מצוין ומקומו מובטח", אך בתקשורת הספרדית משוכנעים שמדובר בניסוי וכי נבאס יהיה תחת מעקב צמוד של אנצ'לוטי במהלך המשחק, אולי בדרך לנשל את סן איקר ממעמדו כשוער הפותח בין הקורות. "זמנו של קיילור נבאס הגיע", קראה הכותרת ב'אס' לקראת המשחק. קסיאס, שספג שמונה שערים בארבעה משחקי ליגה, ספג שריקות בוז חריגות מכיוון היציעים במשחק האחרון ונראה שקרנו ירדה גם בקרב האוהדים שהעריצו אותו במשך כל השנים.

נשיא ריאל מדריד פלורטינו פרס כבר הספיק לגבות את סן איקר ולטעון כי "הוא השוער הגדול בהיסטוריה של ריאל ואין מקום לקריאות כאלו נגדו". למרות זאת, אנצ'לוטי מראה סדקים באמון הכמעט עיוור. "אם קיילור יזרח, הטיעונים נגד קסיאס ילכו ויתחזקו. אם הוא לא ירשים, החזרה של קסיאס להרכב תהיה מהירה מאוד. המשחק הזה קריטי להמשך העונה", נכתב ב'מארקה'.

השער של 'אס': "הגיעה שעתו של קיילור נבאס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully