וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קנסה את אידריסו, שננזף על ידי סטנוייביץ'

הירוקים קנסו ב-10 אלף יורו את הקמרוני, המאמן: "לא נתת כבוד לקבוצה, למאמנים, להנהלה ולאוהדים". ביקורת גם נגד משומר

ברני ארדוב

במכבי חיפה התקשו להירגע בעקבות ההפסד אתמול (שני) לבית"ר ירושלים. היכולת לא הייתה טובה ובמועדון הביעו כעס גדול על מוחמדו אידריסו, ששוב הוכיח שהוא לעתים מתקשה לשלוט בעצמו ופגע בשחקן יריב ללא כדור. עוד לפני ההחלטה של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, הירוקים הודיעו כי יקנסו את השחקן בסכום של 10 אלף יורו. בנוסף הובהר לשחקנים כי כל ספיגת כרטיס אדום בשל התנהגות בלתי ספורטיבית תגרור עימה קנס כספי.

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא מצליח לשלוט על העצבים. אידריסו/ברני ארדוב

אידריסו יועמד לדין באמצע השבוע הבא וכמובן שלא ישחק מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון. ללא קשר לכך, בחיפה עדיין מרוצים מהיכולת של החלוץ והמאמץ שהוא משקיע במשחק. אידריסו כתב ברשת החברתית: "מצטער על המשחק ותודה לקהל על האהבה". מאוחר יותר טען אידריסו כי לא התכוון לבצע עבירה והדבר נוצר כתוצאה מהיתקלות עם דושאן מאטוביץ'.

במהלך האסיפה שערך היום סטנוייביץ', הוא תקף את החלוץ, ואמר: "לא נתת כבוד לקבוצה, לא למאמנים, לא להנהלה ולא לאוהדים. אני קונס אותך ב-10 אלף יורו". בהמשך לא חסך סטנוייביץ' ביקורת גם מאייל משומר. "אסור לאבד את הראש ולאבד משמעת טקטית", אמר המאמן. "אחרי השער שיחקת בכנף ימין, ולא כמגן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
נקודת האור. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

ואם זה לא מספיק, לשחקנים היה הרבה מה לומר גם על היכולת, בעיקר ההגנתית. "סטויקוביץ' הציל אותנו עם היכולת שלו, מנע מבוכה גדולה", אמר אחד מהם. "לא יכול להיות שבית"ר בועטת כל כך הרבה לשער, לא יכול להיות שקבוצה שרצה לאליפות לא בועטת למסגרת מחצית שלמה. סטנוייביץ' סמך עלינו, המשחק הזה היה חשוב לו מאוד, חבל. כמו אחרי כל הפסד, האווירה לא טובה. נצטרך לצאת מזה כמה שיותר מהר".

"אני יכול להבטיח שאנחנו קבוצה חזקה יותר - טובה יותר מקצועית וחזקה יותר מנטלית. לא ניתן להפסד אחד לערער לנו את הביטחון", אמר הבלם דקל קינן. "אני לא אוהב לחלק את הקבוצה להגנה והתקפה. כל הקבוצה עושה הגנה והתקפה. בית"ר הגיעה לשניים או שלושה מצבים של גול, במשחקים שאנחנו לא במיטבנו צריך לדעת לא לספוג, לא להפסיד את המשחק. אני מבטיח שנלמד את הטעויות ונצא חזקים יותר".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
קינן יודע: "אנחנו לקראת עונה ארוכה". שחקני חיפה, אתמול/ברני ארדוב

והיה אירוע אחד שכן הצליח – מחאת האוהדים. כ-1,500 בלבד הגיעו למשחק בטדי ואילו 3,000 אחרים בחרו לצפות במשחק במסך ענק ברוממה, ויצאו מאוד מאוכזבים מהאולם.

על המחאה של הקהל אמר קינן: "נהנינו מהאווירה הטובה, הקהל דחף אותנו. כיף לשחק פה ואני מקווה שבכל פעם שאגיע לטדי תהיה אווירה כזאת. אנחנו לא מצפים להפסיד אף פעם, מגיעים לכל משחק כדי לנצח. אנחנו לקראת עונה ארוכה מאוד, לא נעים להפסיד. הרבע שעה שבה ספגנו הייתה קריטית והיינו צריכים לעבור אותה בשלום. בכל משחק יש דקות פחות טובות. המשחק הזה היה חשוב בלי קשר למכבי תל אביב. בשבוע הבא אנחנו משחקים בבית וחשוב לנו לנצח את המשחק הבא ולצבור שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully