וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אני לא חוגג אחרי הניצחון הזה"

22.9.2014 / 23:07

מאמן בית"ר ירושלים נשמע רגוע אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה: "נשמור על פרופורציות". אזולאי: "זו סגירת מעגל בשבילי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שני) ניצחון ראשון לעונת 2014/15. הקבוצה של מנחם קורצקי גברה 0:1 על מכבי חיפה, במסגרת המחזור השני של ליגת העל בזכות שער של שלומי אזולאי בדקה ה-56. בית"ר, שסיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע בחוץ במחזור הראשון, עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים.

בסיום המשחק עיכבה המשטרה שני חשודים בהחזקת סם, חשוד בהתחזות לעיתונאי וכן נתפסו ונשפכו 46 בקבוקי משקאות אלכוהוליים.

מאמן בית"ר מנחם קורצקי אמר בסיום: "אני לא חוגג אחרי ניצחון. אני צריך להירגע ולשמור על פאסון. אני יודע שזה היה חשוב לשחקנים ולאוהדים כדי לקבל ביטחון. הראש כבר בשבת. אני מקווה לראות אותנו יותר לפרקים גדולים לוחצים. חיפה מאוד מאומנת, זה הקשה עלינו אבל לאט לאט השתלטנו על המשחק. במחצית השנייה היה ברור לי שמההתחלה נלחץ ונגיע למצבים שלנו. זה מוקדם לדעת איפה נהיה העונה. זה ניצחון גדול של השחקנים, אבל צריך לרדת לפרופורציות".

קורצקי הוסיף: "מאוד מרגש. קצת קשה לי לתפוס מה שהלך פה היום עם הקהל והשחקנים. אם נראה כמו במחצית השנייה ברוב העונה, יהיה טוב. אני חושב שחיפה קבוצה מאוד מאורגנת והיה לנו קשה בהתחלה. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, אבל כשקיבלנו את הביטחון יצאנו קדימה וההזדמנויות שלנו הגיעו. יכולנו לכבוש עוד שער או שניים, אבל אני לא חזיר. אני לא מפחד מציפיות, זה רק מחזור שני. יש התקדמות של השחקנים וחיבור טקטי טוב יותר, אבל זה עוד מוקדם. אנחנו מוכנים לעכו בשבת, אם נבוא מפוקסים אפשר לעשות תוצאה טובה שם".

המאמן המנצח הוסיף: "כבר כמה משחקים שאנחנו נראים טוב. מחמאות למכבי חיפה, שהיא קבוצה מאומנת, אבל כשנכנסנו לקצב היה קשה להם. אני שמח שהצלחנו להבקיע ולנצח. מדהים לחוות את טדי. מנסים לספר לך, אבל שום דבר לא משתווה למציאות. זה משהו מטורף. הקבוצה מתקדמת ומשתפרת וצריך לבחון אותה לאורך זמן. כל הקרדיט לשחקנים שהתחברו מדהים בתקופה קצרה. הם עושים הכול על המגרש ומאוד גמישים. שאף אחד לא ינסה לקחת מהם. היינו צריכים להעמיק ועכשיו בוחנים שחקנים חופשיים. הלוואי שזה יצליח ונדע להביא שחקנים טובים בזמן קצר".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה עם שלוש הנקודות. קורצקי/ברני ארדוב

כובש השער שלומי אזולאי: "מכבי חיפה בשבילי זו סגירת מעגל. אתמול ציינו חמש שנים לאזכרה של אבא שלי ז"ל. גדלתי במכבי חיפה והוא ליווה אותי לכל משחק. זה מוקדש גם למשפחה שלי וגם לקהל. אני מאושר מאוד. הקהל נותן לנו הרבה ביטחון ואני מקווה להמשיך ככה. יש לנו עכשיו משחק קשה בעכו בשבת".

אלי דסה אמר: "כשאתה בא לטדי, יכולים להוציא אותך מהמיטה ותשחק באינטנסיביות. זה מתחיל בחדר הלבשה. יש רעב וצעירים שרוצים להצליח. מהמשחקים הראשונים אמרנו שבית"ר לא תצא בהצהרות ונעשה את העבודה בשקט. ניצחון גדול ועכשיו צריך לרדת לקרקע. זו עונה חמישית שלי בבוגרים ואני חייב להתחיל לקחת את המושכות. אופיר, דושאן ואני צריכים לקחת על עצמנו, עד שהחדשים יתחילו לקחת יותר. מנהיגות צריך לקחת ויש לי את המפתחות מהצוות המקצועי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully