וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: 13:14 בפנדלים לליברפול על מידלסברו

דו קרב מטורף באנפילד הסתיים עם ניצחון המייטי רדז אחרי 2:2 בהארכה. סאות'המפטון ניצחה את ארסנל בחוץ 1:2

שחקני ליברפול חוגגים ניצחון בפנדלים. GettyImages
איזה ניצחון משוגע. שחקני ליברפול חוגגים בסיום/GettyImages

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי נפתח הערב (שלישי) עם שלל משחקים. המפגש עליו כולם ידברו התרחש באנפילד. ליברפול ספגה שער בדקה ה-122 ממידלסברו וההארכה הסתיימה ב-2:2. דו קרב הפנדלים הוכרע רק אחרי לא פחות מ-30 בעיטות, כאשר האדומים ניצחו 13:14 משוגע. סאות'המפטון ניצחה 1:2 מפתיע באצטדיון האמירויות את ארסנל, בזכות שער גדול של נת'ניאל קליין שענה על שער גדול של אלכסיס סאנצ'ס. סוונסי הביסה 0:3 את אברטון.

נת'ניאל קליין שחקני סאות'המפטון חוגגים. AP
שער גדול שהעלה את סאות'המפטון/AP

ליברפול - מידלסברו 2:2 (13:14 בפנדלים)

פתיחת העונה של ליברפול רחוקה מלהיות מבריקה וסגנית האלופה רק עם שש נקודות מחמישה מחזורים והתקשתה גם כאן, במשחק הביתי מול היריבה מצמרת הצ'מפיונשיפ, לפני שעברה בתום אחד מקרבות הפנדלים המשוגעים ביותר שנראו.

ברנדן רוג'רס העניק מנוחה למספר שחקנים, אבל עדיין עלה בהרכב די חזק. מי שקיבל את הצ'אנס היה ג'ורדן רוסיטר, ילד בן 17 וחצי, שצמח במחלקת הנוער של המיייטי רדז וזכה להופעת בכורה.

כבר בדקה העשירית הבכורה הפכה לחלומית כאשר רוסיטר הגיע לכדור שנהדף וגלגל פנימה. אלא שבורו לא ויתרה ובדקה ה-62 אדם ריץ' הכניס את הראש היטב ועם נגיחה מקרוב השווה ושלח את המשחק להארכה. ליברפול החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-109, כאשר סוסו המחליף, שנכנס 11 דקות קודם לכן, בעט מתוך הרחבה לרשת. בדקה ה-122, בשניות הסיום של תוספת הזמן של ההארכה, פטריק במפורד דהר קדימה וקולו טורה הכשיל אותו ברחבה. במפורד לקח אחריות וכבש מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 2:2 סופר דרמטי.

בפנדלים, דווקא במפורד, שלקח את הבעיטה הראשונה של בורו, נעצר אצל מיניולה. ליברפול כבשה את ארבעת הפנדלים הראשונים שלה, אבל סטרלינג החמיץ את החמישי והדו קרב נמשך, ונמשך ונמשך. בסופו של דבר, בפנדל ה-30, זו לא טעות, 30 (!), אלברט אדומה החטיא את המסגרת וליברפול ניצחה 13:14. טירוף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלברט אדומה שחקן מידלסברו מחמיץ פנדל. GettyImages
הגיבור הטראגי. אדומה מחמיץ את הפנדל/GettyImages

ארסנל - סאות'המפטון 2:1

דווקא אחרי השלישייה המהירה והמוחצת על אסטון וילה בליגה, התותחנים איבדו הזדמנות לתואר עם הפסד ביתי לקדושים, שמצדם ממשיכים בפתיחת העונה המפתיעה שלהם ומוכיחים שמכירת רוב הכוכבים שלהם לא פגעה ברוח הקבוצתית. אלכסיס סאנצ'ס עוד העלה את ארסנל ליתרון עם כדור חופשי מרהיב אל בין החיבורים בדקה ה-14, אבל שש דקות חלפו והאורחים קיבלו פנדל, אותו כבש דושאן טאדיץ'. בדקה ה-40 הגיע השער שהכריע, כאשר נת'ניאל קליין הניף רגל ומ-30 מטרים שלח פצצה מדהימה אל הרשת של דויד אוספינה, שוער נבחרת קולומביה, שנותר חסר אונים.

אלכסיס סאנצ'ס ארסנל מול ויקטור וונאימה סאות'המפטון. AP
הביצוע הנהדר של אלכסיס לא הספיק/AP

סוונסי - אברטון 0:3

הצגה של הברבורים, שניצלו את העובדה שהטופיז עלו בהרכב חסר מאוד והנחילו להם הפסד שני ברציפות. בדיוק כמו בהפסד הביתי בליגה מול קריסטל פאלאס, אברטון חטפה שלישייה, כאשר ניית'ן דייר (28), גילפי סיגורדסון הנהדר (64) ומרווין אמנס (87) כבשו.

משחק נוסף:

סנדרלנד - סטוק סיטי 2:1
לסנדרלנד: ג'וזי אלטידור (16). לסטוק: מארק מונייסה (31, 71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully