וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את פאדרבורן

רובן חזר מפציעה, הבריק והוביל את הבווארים לניצחון על העולה החדשה, גצה עם צמד, לבנדובסקי ומולר כבשו. ברמן-שאלקה 3:0

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
חגג צמד וצריך להודות לרובן/רויטרס

אחרי מחזור מפתיע מאוד בסוף השבוע האחרון, נפתח הערב (שלישי) המחזור החמישי בבונדסליגה וכבר בארבעת המשחקים הראשונים קיבלו לא פחות מ-17 שערים. באיירן מינכן ואריאן רובן המצוין, שחזר נפציעה, דרסו 0:4 את פאדרבורן. שאלקה רשמה ניצחון ליגה ראשון העונה עם 0:3 על ורדר ברמן האומללה. הופנהיים ופרייבורג נפרדו ב-3:3, איינטרכט פרנקפורט ומיינץ סיימו ב-2:2.

מקס מאייר שחקן שאלקה (שמאל) עם אריק צ'ופו מוטינג. רויטרס
מזל שפגשו את ברמן. מאייר עם צ'ופו מוטינג/רויטרס

באיירן מינכן - פאדרבורן 0:4

שלושה ימים אחרי ה-0:0 בחוץ מול המבורג, חזרו הבווארים הביתה ורשמו ניצחון שלישי בשלושה משחקי ליגה באליאנץ ארנה. מי שחזר היה אריאן רובן, שהתאושש מפציעה, פתח והיה ברמה אחת מעל כולם, אבל מריו גצה כבש צמד, תומאס מולר אחד, ורוברט לבנדובסקי הרשית את שער הבכורה שלו בקבוצה החדשה שלו. באיירן הביסה 0:4 קליל את העולה החדשה הצנועה מפאדרבורן. אגב, צ'אבי אלונסו דייק ב-142 מהמסירות שהעביר היום וזה המספר הגדול ביותר של שחקן באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה (אנגליה, איטליה, גרמניה, ספרד וצרפת) העונה.

הראשון של אלופת גרמניה הגיע בדקה השמינית לאחר שמסירת עומק נהדרת של אריאן רובן מצאה את תומאס מולר, שהשאיר בעקב למריו גצה וכוכב נבחרת גרמניה בעט פנימה בנגיעה אחת כדי לקבוע 0:1. השני הגיע כעבור שש דקות כשרוברט לבנדובסקי בעט כדור חזק מזווית קשה וקבע 0:2. אוהדי באיירן חיכו עד הדקה ה-78 כדי לראות את השלישי וזה היה שוב גצה שכבש. רובן הנהדר פרץ מימין ויישר למרכז, מולר בעט ונבלם, זה הגיע לגצה שבעט פצצה מקרוב כדי לקבוע 0:3. הרביעי הגיע בדקה ה-85 כששוב רובן פרץ מאגף ימין ויישר למולר, שבעט מקרוב פנימה, 0:4.

ורדר ברמן - שאלקה 3:0

איזה מזל יש ליינס קלר שהקבוצה שלו פגשה את החבורה הרופסת של רובין דוט אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. שאלקה, נטולת שניים מכוכביה - יוליאן דראקסלר וקווין פרינס בואטנג - טיילה ל-0:3 קל במיוחד מול ורדר ברמן בחוץ. הקבוצה מגלזנקירשן מוכנה לדרבי הלוהט מול דורטמונד בשבת.

הרויאל בלוז עלו ליתרון בדקה ה-48 כשמסירה ארוכה של השוער רלף פרמן מצאה את קלאס יאן הונטלאר, שהכניס למקס מאייר והגרמני הצעיר בעט לא כל כך טוב, אבל זה הספיק כדי להכניע את וולף וזה 0:1. שלוש דקות חלפו ושאלקה כבשה את השני כשקרן של כריסטיאן פוקס מצאה את רומן נוישטטר, שנגח פנימה את ה-0:2. השלישי הגיע מלא אחר מאשר טרנקילו בארנטה בדקה ה-85.

משחקים נוספים:

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 2:2
לפרנקפורט: אלכס מאייר (45), האריס ספרוביץ' (82), למיינץ: יונאס הופמן (41), שינג'י אוקזאקי (44)

הופנהיים - פרייבורג 3:3
להופנהיים: טאריק אליונוסי (44), סבסטיאן רודי (63), יאניק וסטרגארד (90), לפרייבורג: מייק פרנץ (31 ו-33), ולדימיר דארידה (75, פנדל, הורחק, 81)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער בכורה בבאיירן. לבנדובסקי/רויטרס
שינג'י אוקזאקי שחקן מיינץ. GettyImages
כבש, אבל זה לא הספיק. אוקזאקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully