וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תנסה להחתים את פירס, גם צעירי בתמונה

22.9.2014 / 10:35

יוסי מזרחי מעוניין בברזילאי ובקבוצה מנסים להסדיר את הוויזה שלו. קשר בני יהודה בעונה שעברה מועמד, גם לוגסי

one

במכבי נתניה יפעלו הבוקר (שני) כדי להוציא ויזה לקשר הברזילאי רומאריו פירס. אתמול קיבלו במועדון את כל הפרטים על השחקן והבוקר כבר ינסו להוציא את הוויזה כדי שהוא ינחת בארץ אחר הצהריים. לנתניה יש זמן לצרף את פירס בגלל שהוא שחקן חופשי וסיום מועד ההעברות הערב לא חל עליו, אבל למועדון נמסר שאם הוויזה לא תוסדר, הוא יחתום בקבוצה אחרת ברומניה.

בנתניה הבהירו לסוכנו של פירס, אבי נמני, שהוא יוחתם רק אם יימצא כשיר בבדיקה רפואית מיוחדת שתיערך לו. כזכור, פירס כשל בבדיקת מאמץ שנערכה לו כשהיה אמור לחתום בהפועל באר שבע. מספר שחקנים ישראלים הוצעו אתמול למאמן יוסי מזרחי, אבל נראה שהוא רוצה רק קשר אחורי ולכן יחזיק אצבעות לצירופו של הברזילאי ששיחק בשנה שעברה בפטרולול פלוישטי הרומנית.

שני שמות נוספים שעלו הם לירוי צעירי ומשה לוגסי. קשר בני יהודה בעונה שעברה לא מחזיק בחוזה ועל כן רשאי לעבור גם אחרי תום מועד ההעברות. הדרישות הכספיות שלו לא גבוהות והמועמדות שלו בהחלט נשקלת בחיוב. לוגסי בו מעוניינת גם מכבי פתח תקוה, שייך כמובן למכבי תל אביב ואם בסופו של דבר ינחת בקבוצה, זה יהיה צריך לקרות עוד היום.

בתוך כך, דודו סיארנסה אמור לחזור לישראל אחרי שהגיע לפשרה בתביעה שהגיש בברזיל נגד קבוצת גויאש. אם פירס יצטרף, דודו לא יעבור בבקרה ויקבל את מה שמגיע לו מנתניה עד חודש דצמבר, אז ייחתך מהקבוצה.

רומאריו פירס שחקן פטרולול. GettyImages
הפעם יעבור בהצלחה את הבדיקות? פירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully