וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' שוב לא ניצחה, מונאקו ברחה מהקו האדום

האלופה עם תיקו רביעי מתוך שישה משחקים, אחרי 1:1 ביתי נגד ליון. 0:1 לסגנית על גנגאן, תיקו לליל, ניצחון לסנט אטיין

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) חוגג עם יוהאן קבאיי. רויטרס
פריס סן ז'רמן יורה בבודדת. אדינסון קבאני/רויטרס

מארסיי ניצלה את משחקי השבת כדי לתפוס את המקום הראשון וגם קיבלה בשורות טובות הערב (ראשון) כאשר יריבתה המושבעת, האלופה פריס סן ז'רמן, שמטה עוד שתי נקודות עם 1:1 ביתי ומאכזב נגד ליון והיא רק במקום החמישי. ליל הסתפקה ב-0:0 ביתי מול מונפלייה, בעוד סנט אטיין עקפה אותה ועלתה למקום השלישי בזכות 0:1 על לאנס. מונאקו ברחה מהקו האדום עם 0:1 ביתי על גנגאן.

נביל פקיר שחקן ליון לפני יוהאן קבאיי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הילדים של ליון חילצו נקודה. נביל פקיר לפני יוהאן קבאיי/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ליון 1:1

משהו לא טוב עובר על אלופת צרפת. היא עדיין לא הפסידה העונה, אבל זהו תיקו רביעי שלה מתוך שישה מחזורי ליגה וחמישי בסך הכול (כולל ה-1:1 נגד אייאקס בליגת האלופות. אדינסון קבאני, שכבש לרשת אייאקס וגם בשני משחקי הבית הקודמים בליגה, מצא את הרשת פעם נוספת, כשבדקה ה-20 המשיך בנגיחה לרשת את ההגבהה המצוינת של לוקא דין מצד שמאל. פריס סן ז'רמן נראתה בטוחה בעצמה, לורן בלאן הוציא את אסקיאל לאבצי, יוהאן קבאיי וקבאני, אבל ליון ידעה לעקוץ במגרש בו לא ניצחה מאז 2007. אחרי שתי עצירות טובות של סלבטורה סיריגו, היה זה סמואל אומטיטי שניצל בלגן גדול ברחבה ובעט כדור שפגע בסרז' אורייה וחדר פנימה. פ.ס.ז' מצאה שוב את הרשת בדקה ה-89, אבל זה קרה לאחר עבירה על השוער אנתוני לופס והשער נפסל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מורגן סנסון שחקן מונפלייה בין שחקני ליל. AP
מונפלייה לא איימה על שערו של אניימה. מורגן סנסון בין שחקני ליל/AP

ליל - מונפלייה 0:0

שישה מחזורים, 540 דקות ורק כדור אחד חדר לרשת של וינסנט אניימה. כמו בעונה שעברה, השוער הניגרי פתח מצוין בליגה הצרפתית ונהנה מההגנה החזקה ביותר שיש בצרפת, שלא אפשרה למונפלייה להגיע ולו למצב אחד. אצל ליל, ריאן מנדס היה הכי קרוב להכריע, אך הוא נעצר בדקה ה-66 אצל ז'ופרה ז'ורדרן. ליל עם 12 נקודות במקום הרביעי, מונפלייה חמישית עם 10.

לאנס - סנט אטיין 1:0

העולה החדשה אירחה באמיין את סנט אטיין העייפה והפצועה, אבל הירוקים עצרו את ההתלהבות של לאנס וידעו לקחת את כל הנקודות למרות ההרכב החסר. הרכש ריקי ואן וולפסווינקל חזר מפציעה, נכנס כמחליף בדקה ה-64 ושמונה דקות לסיום הכין לפביאן למואן את שער הניצחון בתום מהלך קבוצתי יפה. סנט אטיין שלישית עם 13 נקודות, לאנס נותרה עם שבע.

מונאקו - גנגאן 0:1

הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים המשיכה במומנטום מהניצחון על לברקוזן בליגת האלופות ורשמה ניצחון ביתי ראשון העונה בליגה. נביל דיראר המרוקני החליף בדקה ה-23 את אנתוני מרסיאל הצעיר בגלל פציעה, ובדקה ה-38 היה במקום כדי לכבוש. הבעיטה החופשית של ז'ואאו מוטיניו נהדפה, מקסים באקה כשל בהרחקה ובמקום זאת בישל לדיראר את שערו הראשון העונה. מונאקו יכלה להגדיל את התוצאה במחצית השנייה, אך נעצרה אצל יונאס לוסל הדני, שערך בכורה בשערה של גנגאן. המארחת עם שבע נקודות, גנגאן נותרה עם שש ומתחת לקו האדום.

שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
נכנס כמחליף והכריע. נביל דיראר עם החברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully