וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דריוס רייס על סף סיכום

19.9.2014 / 12:11

צפו בביצועיו של הפורוורד-סנטר (32, 2.08), שהספיק לשחק ב-NBA, אורוגוואי, סין ובחריין וישלים את הסגל. יובילס צפוי להמשיך

דריוס רייס במדי קליבלנד קאבלירס. AP
החיזוק של אשדוד? דריוס רייס/AP

מכבי אשדוד קרובה להשלים את הסגל שלה לקראת העונה הבאה, כשלוואלה! ספורט נודע היום (שישי) כשהקבוצה נמצאת על סף סיכום עם הפורוורד-סנטר האמריקאי דריוס רייס. בקבוצה מקווים לקבל תשובה חיובית סופית על השחקן בקרוב, והוא צפוי להיות הזר הרביעי בקבוצה לאחר שהתקבלה החלטה עקרונית להמשיך עם הפורוורד אדווין יובילס שלא מתאמן מזה שבועיים לאחר שחש ברע במהלך אימון הקבוצה. כל הבדיקות שנערכו ליובילס התבררו כתקינות.

רייס (32, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי משנת 2004 שהעביר את עונת הבכורה שלו כמקצוען בליגת הפיתוח. אחרי ניסיון קצר בפולין הגיע לליגה הסינית בעונת 2006/7 והצטיין. בסיום אותה עונה שיחק שלושה משחקים במדי קליבלנד. את עונת 2007/8 פתח בליגה הפיליפינית וסיים בפורטו ריקו, ואת העונה שלאחר מכן העביר באורוגוואי. הניסיון הראשון שלו באירופה היא בעונת 2009/10 במדי שולונוק ההונגרית בה רשם 17.4 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. את השנתיים הבאות העביר רייס באיחוד האמירויות ובבחריין, לפני שחזר לליגת הפיתוח לטקסס בעונת 2012/13 והרשים. בחודש פברואר 2013 שיחק במכבי עבריקה מונטיוידאו והיה לאחר המצטיינים בליגה. בעונה שעברה רשם 14.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בליגה היפנית.

הסגל של ליאור ליובין באשדוד כולל את הזרים טרל האריס, איבן אסקה ואדווין יובילס, את הישראלים המובילים זאק רוזן, דרור חג'ג', יהוא אורלנד, ג'רמיין הול ורם אליאספור ואת הצעירים נועם לייש, אור קהל ורומן סורקין. הקבוצה הפסידה אמש לגלבוע/גליל 79:65 אחרי שסיימה את משחק האימון הראשון שלה נגד בני הרצליה בשיוויון 89:89.

צפו בביצועיו של דריוס רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully