וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סאני עמנואל ינחת ביום שני להתרשמות

19.9.2014 / 9:37

החלוץ הניגרי סוף סוף יצטרף לאימוני הקבוצה ועשוי להיות הזר החמישי בסגל. התלבטות לגבי ליאור אסולין, שממתין לאיציק כהן

one

בבית"ר ירושלים שוררת אכזבה גדולה מהעובדה כי הקבוצה לא מצליחה לצרף קשר אחורי לפני תום מועד ההעברות ביום שני הקרוב. ביממה האחרונה נעשים ניסיונות לשדך את דריו פרננדס למועדון, אך כרגע נראה כי הסיכויים לכך קלושים ואלי טביב לא יסכים לכך. משה לוגסי שוב הוצע לקבוצה אתמול, אך בבית"ר ויתרו בטענה כי הוא לא יוכל לשדרג את הסגל של מנחם קורצקי.

מי שכן עשוי להצטרף הוא ליאור אסולין. החלוץ ימתין לתוצאות המשא ומתן של איציק כהן עם מספר קבוצות, כאשר רק במידה וכהן יעזוב ויעבור יתפנה מקום בתקציב לאסולין. בבית"ר התלבטו ביומיים האחרונים לגבי אסולין, כאשר ישנה גם אפשרות כי בסופו של דבר אפרים טאקה יצטרף לקבוצה. תום מונד מתאמן גם הוא עם הקבוצה ובשבוע הבא תתקבל החלטה לגביו.

זר שכן עשוי להצטרף הוא סאני עמנואל, שצפוי לנחות בישראל ביום שני הקרוב ולהצטרף לאימוני הקבוצה, אחרי שתקלות רבות עיכבו את הגעתו בשבועות האחרונים. עמנואל בן ה-22 מגיע להתרשמות, ובמידה ויתאים לצוות המקצועי יצורף כזר חמישי. החלוץ הניגרי נחשב לכישרון גדול בגילאי הנוער, אך לא שיחק בשנה האחרונה ולכן בבית"ר סקפטיים בשלב זה בנוגע לאפשרות שיוכל לסייע לקבוצה.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
מתלבטים לגביו. ליאור אסולין/ברני ארדוב

לגבי המחלוקת לגבי מחירי הכרטיסים, הוציאה הבוקר בית"ר ירושלים הודעה בה נכתב: "לאור בקשת הנהלת מכבי חיפה וכתוצאה מכך, נוצר הסכם הדדיות בין הנהלות בית?ר ירושלים ומכבי חיפה באשר למחירי הכרטיסים למשחק הקרוב ביום שני ובמשחק המקביל בסיבוב השני אשר יתקיים בחיפה. לדעתנו אין מקום לחרמות ומחאות כששני המועדונים מגיעים להסכמות על מנת שכל צד ידאג לקהל אוהדיו. נכון להיום, קרוב ל-13,000 מאוהדי שתי הקבוצות הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי, מתוך זה, קרוב לאלף מאוהדי מכבי חיפה אשר רכשו כרטיסים, למעלה מ-9,000 אוהדי בית?ר אשר רכשו כרטיסים ולמעלה מ-2,000 מנויים נמכרו לאוהדי בית?ר. אנו נשמח לראות ולארח את אוהדי חיפה וכמובן את הקהל הנפלא שלנו".

לאחר תלונות השחקנים והצוות המקצועי על העובדה כי ההזמנות שקיבלו למשחק מול מכבי חיפה ליציע המערבי הן לאיזור לא מסומן, צפויה בית"ר לתחום את יציע המשפחות ולדאוג לשטח בו יהיו מקומות ישיבה מסודרים. כל שחקן קיבל שתי הזמנות ורכש כמות גדולה נוספת בכסף. בבית"ר סיפרו אתמול כי השחקנים רכשו מעל ל-100 כרטיסים.

במועדון מקבלים אינספור טלפונים מאנשי ציבור וסלבס שרוצים הזמנות למשחק אך נענים בתשובה אחת ברורה - אין הזמנות, מי שרוצה מוזמן לקנות כרטיסים. ההחלטה של טביב בנושא היא גורפת לגבי כל הגורמים, כולל שרי ממשלה, ובבית"ר אומרים כי גם אם יציע הכבוד יהיה ריק בחודשים הקרובים, ההחלטה לא תשתנה - רק מי שירכוש מנוי לתא הכבוד או כרטיס יוכל להיכנס.

אופיר קריאף לא יהיה בסגל למשחק בשל השבר בידו. במהלך האימון אתמול עבר קורצקי מ 4-3-3 ל 4-4-2, כאשר תומר סוויסה החליף את שלומי אזולאי. נראה כי זו אופציה שהמאמן לוקח בחשבון במידה ויזדקק לחילוף התקפי, אך סוויסה בכל מקרה אינו צפוי לפתוח ובמועדון רוצים שייכנס לכושר מלא בהדרגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully