וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בז דורס

19.9.2014 / 6:46

הפאלקונס התעללו בטמפה ביי עם 14:56. ריאן רשם שיא מועדון עם 87.5 אחוזי דיוק, חוליו ג'ונס חגג, ג'וש מקאון נפצע

חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. John Bazemore, AP
תפיסה מדהימה ו-161 יארד. ג'ונס/AP, John Bazemore

אטלנטה (1:2) - טמפה ביי (3:0) 14:56

העובדה שאטלנטה היא קבוצה שונה לחלוטין בבית ובחוץ היא לא חדשה. בג'ורג'יה דום, הפאלקונס מרגישים מאוד בנוח ואם מישהו שכח, הגיע המשחק הזה והוכיח זאת שוב. אחרי הניצחון הביתי על ניו אורלינס וההפסד בסינסינטי, הקבוצה של מייק סמית' דרסה את שודדי הים האומללים, שרואים איך העונה שלהם הולכת ומידרדרת ממשחק למשחק.

כבר מהרגע הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. שלוש דקות מהפתיחה, מאט ריאן השיג טאצ'דאון ראשון עם כדור לשלושה יארד להארי דגלאס. 3:03 לסיום הרבע, ריאן מצא באנדזון את חוליו ג'ונס ו-25 שניות לאחר מכן, קמאל ישמעאל רשם פיק סיקס שקבע 0:21 מהיר.

הרבע השני היה שייך לדווין הסטר, שהתחיל עם ריצה ל-20 יארד וטאצ'דאון והמשיך עם החזרת פאנט סילונית (החזרה 20 לטאצ'דאון - שיא ליגה), כמו שהוא אוהב, ל-62 יארד, כדי לקבוע 0:35 במחצית. זה לא נגמר שם וברבע הבא, ריאן מסר לג'ונס לטאצ'דאון נוסף, 40 יארד, כאשר ג'ונס מבצע תפיסה בלתי אפשרית באנדזון. אחר כך הגיעו עוד טאצ'דאונים קרקעיים של סטיבן ג'קסון ואנטון סמית' והפכו את העסק למשפיל, לפני שריאן יצא, מה שאפשר לבאקס לצק מעט ברבע האחרון עם טאצ'דאון של וינסנט ג'קסון ופיק סיקס של דני לנסאנה על טי ג'יי ייטס.

ריאן היה מדהים עם 286 יארד ושלושה טאצ'דאונים. הוא מסר ל-21 מ-24, 87.5 אחוז, שיא מועדון חדש. ג'ונס היה בצד המקבל עם 161 יארד באוויר. בטמפה, ארבעה פאמבלים התקפיים, כולל שניים של בובי רייני, בטח לא עזרו. ג'וש מקאון מסר רק 5 מ-12 ל-58 יארד ואיבוד לפני שנפצע באגודל בשלהי המחצית הראשונה והוחלף במייק גלנון, שרדם 121 יארד וטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully