וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת הפתיעה עם 0:1 על בני יהודה

רפי עמוס (70) הדהים בבלומפילד והשאיר את העולה החדשה מושלמת. לוד מעדה, גם הרצליה הפסידה, ניצחון ראשון לכפר סבא

ברני ארדוב

המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורגל סיפק היום (שישי) הפתעה גדולה, כשהעולה החדשה עירוני קרית גת ניצחה 0:1 בבלומפילד את בני יהודה וטיפסה למקום הראשון כמושלמת היחידה. בני לוד שמטה נקודות ראשונות עם 0:0 ביתי נגד הפועל רמת גן, וגם מכבי הרצליה כבר לא מושלמת אחרי שהפסידה במגרשה 3:2 להפועל נצרת עילית. הפועל כפר סבא השיגה ניצחון בכורה, 0:1 בעפולה על עירוני טבריה, וכך גם הפועל ירושלים שגברה 2:3 בטדי על הפועל עפולה.

סאלם אבו סיאם שחקן בני לוד. ברני ארדוב
בני לוד נעצרה. סאלם אבו סיאם/ברני ארדוב

בני יהודה - עירוני קרית גת 1:0

תנו הרבה כבוד לעירוני קרית גת, שעונת החזרה שלה לליגה הלאומית אחרי עשור לא יכלה להיפתח בצורה מוצלחת יותר. אחרי שגברה על הפועל רמת גן ובית"ר תל אביב, קרית גת הגדילה לעשות עם ניצחון מדהים בבלומפילד על בני יהודה. המארחת נחשבת כמובן לפייבוריטית לעלייה והגיעה אחרי רביעייה לרשת הפועל רמת גן, אבל הפעם פשוט נראתה רע. פדרו גלבאן לא איים על השער, ההתקפה הייתה רדומה ועוז ראלי היה עסוק בעיקר בצעקות מהיציע. שחקני קרית גת לא התרגשו. הקבוצה מהדרום מנעה מבני יהודה לסכן את שערו של ניל אברבנל, פרט למצב אחד של אסי בלדוט שבעט לקורה בדקה ה-65. בהתקפה ידעו שחקניו של ליאור זדה להניע את הכדור בסבלנות, ובדקה ה-70 באו על שכרם עם בישול של טל איילה המצוין במתפרצת לרפי עמוס, שאחרי שכבש במחזור הראשון ובישל בשני, מצא שוב את הרשת. קרית גת המושלמת היחידה בלאומית וגם היחידה בליגה שעדיין לא ספגה. בני יהודה רק עם ארבע נקודות, ממשיכה לגלות שהחיים בליגה השנייה לא כל כך פשוטים.

דקה 17: ניסיון ראשון של הקפטן האורח שלומי משה, שבעט כדור שטוח לידיו של דלה איינוגבה.

דקה 44: קרית גת הניעה כדור באין מפריע עד שהמגן רן מלכה בעט כדור חד ושטוח מ-25 מטרים, אך איינוגבה שוב עצר.

דקה 48: כבר חידוש, בני יהודה בעטה לשער. נס זמיר ירה מרחוק, ניל אברבנל קלט ללא קושי.

דקה 65: המצב הטוב במשחק. בלדוט בעט כדור אדיר בשמאל מ-18 מטרים וזעזע את עמוד השער של אברבנל. הכי קרוב של בני יהודה.

דקה 66: מנגד, אביב חדד הפיל את שלומי משה ברחבה, אבל השופט עמית אלנקווה לא העניק פנדל לקרית גת.

דקה 70: גול! הנה העקיצה. טל איילה שלח כדור פנטסטי לעבר רפי עמוס, שניצל את הימצאותו של עוז ראלי בהתקפה, דהר בצד ימין ולבד מול איינוגבה לא נכשל ומצא את הרשת. בני יהודה סופגת שער ראשון העונה, 0:1 מפתיע לעירוני קרית גת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בני יהודה, בן צעירי. מגד גוזני
החיים בלאומית לא כל כך פשוטים. בן צעירי/מגד גוזני

בני לוד - הפועל רמת גן 0:0

אחרי פתיחה איומה של העונה, עם ארבעה הפסדים רצופים, כולל שניים במחזורי הפתיחה של הליגה, הפועל רמת גן עצרה את הסחף והשיגה נקודה ראשונה דווקא בלוד. המארחת הגיעה עם מאזן מושלם , בזכות שערים החל מהדקה ה-70 ואילך בניצחונות על הפועל נצרת עילית (1:3) והפועל כפר סבא (0:2). הפעם דקות הסיום לא האירו פנים לסלים טועמה וחבריו, שאיבדו נקודות ראשונות העונה.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 3:2

הקבוצה של פרדי דוד כבר לא מושלמת. אחרי שני ניצחונות במחזורי הפתיחה, מכבי הרצליה חזרה הביתה והובכה על ידי הפועל נצרת עילית. ההגנה של שמעון הדרי ספגה שלישיות בשלושת משחקי גביע הטוטו וגם בשני משחקי הליגה הקודמים, אך הפעם הסתפקה בשני כדורים ברשת וידעה ולנפק שלישייה משלה. נאור עבודי, המושאל מעירוני קרית שמונה, כבש ראשון בדקה ה-44 ואז פינה את הבמה לערן מלכין שהוסיף צמד בדקות 49 ו-61. ז'ורדן פושה המצוין יצר דרמה בסיום עם צמד משלו (81 ו-85) ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה עם ארבעה שערים, אך לא מנע מקבוצתו את ההפסד הראשון. ניצחון בכורה העונה לנצרת עילית.

ערן מלכין שחקן הפועל נצרת עילית. ניב אהרונסון
ניצח עם נצרת עילית בהרצליה. ערן מלכין/ניב אהרונסון

עירוני טבריה - הפועל כפר סבא 1:0

בקרב של שתי העולות מליגה א' צפון, היו אלה הירוקים שהשיגו שער ראשון וניצחון ראשון בעונת הקאמבק שלהם בליגה הלאומית, וגם סגרו חשבון עם טבריה על ההפסדים הקודמים (2:0 בעונה שעברה בליגה א', 1:0 ברבע גמר גביע הטוטו). כפר סבא חיזקה את ההתקפה שלה השבוע עם החזרתם של עומר פדידה ורן יצחק, אבל על השער הראשון היה חתום הזר הסרבי ברנקו מיכאילוביץ', שהכריע את המשחק בעפולה בדקה ה-14.

הפועל ירושלים - הפועל עפולה 2:3

ברכות לאדומים מהבירה, שהשיגו ניצחון ראשון מאז סוף אפריל. סלמן עמר שוב ראה את שחקניו נקלעים לפיגור מוקדם, כשמתן נחמני העלה את הפועל עפולה ליתרון כבר בדקה החמישית, אבל נבו מזרחי איזן חמש דקות לסיום המחצית הראשונה ונתן את האות למפנה במחצית השנייה. הארגנטינאי חסוס בלדאצ'יני הפך בדקה ה-47 ואלי דרעי הגדיל בדקה ה-62, כשלמגן הימני יובל יוסיפוביץ' נותר רק לצמק בדקה ה-75 עם שער בכורה במדי עפולה. ירושלים עם ארבע נקודות, עפולה עם שתיים ועדיין ללא ניצחון.

אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ראו ניצחון ראשון. אוהדי הפועל כפר סבא/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully