וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אנחנו כחברה צריכים לסייע לאנשים כאלה"

18.9.2014 / 14:34

שחקני מכבי תל אביב הגיעו לביקור בעמותת פתחון לב וחילקו אוכל לנזקקים. זהבי: "מקווה שיהיה מי שידאג להם, זה עצוב"

one

גם השנה, במה שהפך כבר למסורת, הגיעה נציגות של שחקני מכבי תל אביב לסייע במתן מזון לנזקקים מטעם עמותת פתחון לב. ערן זהבי, איתן טיבי וברק לוי ניצלו את הבוקר החופשי של הקבוצה והגיעו היום (חמישי) למתחם חונים קונים בראשון לציון שם חילקו שקיות ובהן ירקות לנזקקים רבים שמגיעים באופן קבוע למקום.

במשך דקות ארוכות עמדו השלושה וסייעו כשהם מקבלים עזרה משחקן התיאטרון ששון גבאי שניצב לצידם. מהצד היה נראה שהסיטואציה די קשה לזהבי והוא הודה בכך: "הרגש שממלא אותי עכשיו הוא עצבות", אמר. "אתה רואה אנשים שבאים וזקוקים לסיוע הזה באמת. זה לא נעים ומה ששמתי לב ששכבת הגיל שמגיעה לכאן היא מאוד גבוהה. זה מעציב ואנחנו כחברה צריכים לסייע לאנשים האלה יותר. אני מקווה שיהיה מי שידאג להם יותר".

זהבי שזוכה בכל יום למטר של בקשות לצילומים וחתימות כשהוא מסתובב ברחוב, מצא את עצמו עומד מול אנשים שכלל לא מכירים את פרצופו: "לא באתי לכאן כדי שיכירו אותי וזה ממש לא מעניין אותי. באנו כדי לתת תמיכה ולשמח אותם. אני מקווה שזה עושה להם טוב שבאים אנשים מבחוץ שמביעים אכפתיות".

זהבי סיפר שהוא מתחבר מאוד לרעיון שלשמו הוא הגיע: "לא גדלתי עם כפית זהב בפה. לא היה חסר לי שום דבר אף פעם ולא הייתי במצב שהם נמצאים, אבל ברור שתמיד חשבתי על הדברים האלה ותמיד ידעתי שיש את המקומות האלה. אני מקווה שבכל שנה שאגיע לכאן כדי לסייע אראה פחות ופחות אנשים. תמיד כשמתקרבים החגים או בזמן מלחמות, אנחנו יודעים להתאחד. אני מקווה לראות את זה לאורך כל השנה כי אני בטוח שיש הרבה מאוד אנשים שעושים את המיטב ומסייעים לא רק במקרים בודדים".

מנכ"ל פתחון לב נסים ציוני סיפר למה חשוב לו להביא למקום את שחקני מכבי תל אביב: "שחקני הכדורגל מביאים לפה אנרגיות של אור ואהבה. אנשים שבאים לכאן מבינים שיש כאן כוכבי כדורגל שאכפת להם מהם".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully