וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לאשר אלון: ביהמ"ש אישר את ההסכם עם ההסתדרות

18.9.2014 / 13:42

השופט מחק את תביעת בן דרור ואיפשר לו לתבוע רק במידה והמגרשים ברעננה יימכרו בעתיד. אלון: "תביעה הזויה"

בשורות טובות והישג לאשר אלון. שופט בית המשפט המחוזי בלוד אברהם יעקב החליט היום (חמישי) למחוק את תביעת הבעלים לשעבר של הפועל רעננה, אמנון בן דרור, אשר דרש לבטל את ההסכם בין עמותת הפועל רעננה להסתדרות בנוגע למכירה עתידית של המגרשים ברעננה. התביעה נמחקה ללא צו להוצאות לאחד הצדדים.

על פי ההסכם בין בן דרור לעמותה יש לו את הזכות לנהל את המשא ונמתן על המגרשים כאשר 600 אלף דולר הראשונים שיתקבלו יילכו אליו ואילו בשאר הסכום הוא יתחלק שווה בשווה עם העמותה. השופט קבע היום כי הוא מאשר את ההסכם בין רעננה להסתדרות היות וההסתדרות כלל אינה צד בעניין ולא ידעה על ההסכם המקדים בין בן דרור לעמותה.

יתרה מכך, השופט חזר וציין בפני הנוכחים כי בפני בן דרור האפשרות לתבוע בעתיד את חלקו על פי ההסכם אך ורק לאחר שהמגרשים יימכרו. רעננה אמורה לקבל שמונה אחוז מסכום המכירה וההערכה היא שמדובר על סכום של 20-30 מיליון שקל.

כך התגלגל הסכסוך המשפטי בין בן דרור ואלון

אשר אלון בעלים הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
בסביבתו יצאו מרוצים. אלון/יוסי ציפקיס

בסביבתו של אלון יצאו מאושרים מההחלטת בית המשפט ואמרו: "בית המשפט זרק את בן דרור מכל המדרגות". בעלי הפועל רעננה בעצמו מסר בתגובה: "מדובר באדם הזוי שהגיש תביעה הזויה".

אמנון בן דרור הגיב באמצעות עורך דינו אבישי ריינמן ואמר: "בבית המשפט נחשפה העובדה כי אשר אלון והפועל רעננה הסתירו את ההסכם עם אמנון בן דרור מההסתדרות, ולכן, כפי שאמר השופט, ברגע שהמגרשים יימכרו ובהנחה שהפועל רעננה לא יעמדו בהסכם עם אמנון בן דרור תוגש תביעה כספית נגדה. זה בדיוק מה שהשופט אמר. התביעה שנמחקה היא בשלב הנוכחי, ברגע שהמגרשים יימכרו ורעננה לא יעמדו בהסכם תוגש תביעה מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • אשר אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully