וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "מעדיף שהקהל לא יבוא לטדי מאשר שישלם 100 שקל"

18.9.2014 / 13:57

בלם מכבי חיפה התייצב לצד האוהדים במחאת הכרטיסים. סטנוייביץ' יענה על שאלות אוהדים בפייסבוק מדי שבוע

הוידאו באדיבות מכבי חיפה TV

"זה היה מבחן טוב עבור כמה שחקנים שלא שיחקו יותר מדי", אמר אתמול (רביעי) אלכסנדר סטנוייביץ' אחרי משחק האימון בו הפסידה מכבי חיפה למכבי אחי נצרת (3:2). "הייתי מרוצה מהפתיחה, התחלנו עם אנרגיות, אבל יש לנו כמה בעיות, טעויות קלות בהגנה וחוסר ריכוז. זו הזדמנות טובה עבורי לראות את יתר השחקנים". המאמן הסרבי התייחס גם למשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים ואמר: "בית"ר קבוצה ביתית מאוד, ששיחקה טוב מאוד בגביע הטוטו ובמיוחד במשחק האחרון נגד באר שבע. זה מבחן גדול בשבילי ובשבילנו כקבוצה. אם אנחנו רוצים לרוץ לאליפות, צריך לדעת לעבור משחק כזה".

"יש לנו בעיה מול קבוצות שנשארות מאחור", הוסיף סטנוייביץ'. "הבעיה נגד סכנין הייתה שפתחנו בצורה איטית ולא היינו מסוכנים במחצית הראשונה. המטרה שלנו היא לשחק באותה צורה בבית ובחוץ, אבל אולי נשחק על מתפרצות, אם נצטרך. זו גם אפשרות. הדברים קודם כל תלויים בנו. יש לנו 22 שחקנים עם איכויות דומות, אז לפעמים נעשה שינויים. זה לא יהיה כמובן כמו בגביע הטוטו, השינויים יהיו פחותים". על משחק ההגנה של הקבוצה, שלא נראה לא טוב בשלושת המשחקים האחרונים, אמר המאמן: "לטעמי לא היו בעיות בהגנה במשחק הקודם. השער השני בכלל היה אחרי עבירה ואני לא רוצה להגיב עליו. לפני כן היו לנו בעיות בהגנה וגם היום היו בעיות, אבל לא במשחק הליגה מול סכנין. הם בכלל לא הגיעו למצבים".

מכבי חיפה הפסידה 3:2 לאחי נצרת במשחק אימון

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לטעמי לא היו בעיות בהגנה במשחק הקודם". אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

סטנוייביץ' נשאל לגבי אלעד גבאי, שרשם שער ובישול בשני משחקי האימון האחרונים ועדיין לא מצא קבוצה. "זה הסגל שלנו, אנחנו לא צריכים אף אחד. אני מרוצה מהסגל, אולי בדצמבר נחשוב על שינויים. אלעד גבאי מקצוען, אתמול הוא שיחק טוב. אמרתי לו וגם למועדון אחרי שקנינו את אוחיון, שהוא אופציה שלישית. כרגע הוא לא בתכניות, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת. הוא היה טוב והכול אפשרי, אבל כרגע הוא לא חלק מהסגל הבכיר".

על פי ההערכות, סטנוייביץ' לא ישנה את ההרכב שלו לקראת המשחק בטדי ביום שני, אולם הוא צפוי לערוך כמה שינויים בסגל. אוראל דגני, קובי מויאל או ויאם עמאשה עשויים להיכלל ב-18. עוד לפני המשחק סטנוייביץ' החמיא לחן עזרא ואמר לשחקנים: "היה משחק טוב מול סכנין, אבל צריך המשכיות. עשינו לחץ טוב על כל המגרש, הייתם אגרסיביים. הייתה עבירה בגול השני של סכנין, אבל היינו צריכים להגיע למצב שאנחנו חוסמים את הבעיטה ולא מאפשרים להם להגיע למצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דקל קינן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
התייצב לצד האוהדים. דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

דקל קינן הצטרף היום פומבית למחאת האוהדים נגד מחירי הכרטיסים, כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מעדיף שהקהל שלנו לא יבוא לטדי מאשר שישלם 100 שקלים לכרטיס. הכדורגל שייך לאוהדים ולעם וצריך להישאר כזה".

ארגון הקופים הירוקים עדיין לא הסיר את החרם שלו לקראת המשחק בטדי ביום שני, אך במכבי חיפה כבר הודיעו כי קיבלו 3,000 כרטיסים לקראת המשחק. בית"ר תגבה ביום המשחק 90 שקל לכרטיס בוגר, ו-45 לשאר הסקטורים. עמלה תיגבה על שני הכרטיסים הראשונים. בחיפה עושים מאמצים למצוא קבוצה לחן עזריאל עד תום מועד ההעברות. הכח עמידר רמת גן התעניינה בשחקן. בשלב זה, אביחי ידין וגבאי לא מנהלים משא ומתן מתקדם עם קבוצה אחרת בישראל.

מאמן הקבוצה אלכסנדר סטנוייביץ' הודיע כי יתקשר עם אוהדי הקבוצה דרך עמוד הפייסבוק שלו, ויענה על שאלות האוהדים אחת לשבוע. מאמן הירוקים כתב בדף הרשמי שלו: "עבורי, הדרך הטובה ביותר לתקשר איתכם, אוהדי מכבי חיפה, היא על ידי הרשת, בצורה ישירה. אני מכבד אתכם ואענה לכם על השאלות פעם בשבוע, באמצעות הודעות פרטיות. כך אוכל להציג את דעתי באופן ישיר ובלתי אמצעי. אתם מוזמנים לשאול מה שאתם רוצים, בשפה האנגלית בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully