וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייכרט: "עברתי תקופה לא קלה, ושילמתי הכל במזומן"

18.9.2014 / 7:08

הקשר מאושר מהישארותו במכבי תל אביב: "רוצה להוכיח שיש לי מקום, מקווה שהקהל ישכח את האמירות שלי מגיל מאוד צעיר"

one

למכבי תל אביב לא היו דברים רבים לקחת מהניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה אמש (רביעי), שהשלים עבורה 0:8 בסיכום שני המשחקים ברבע גמר גביע הטוטו, פרט לחיוך של בן רייכרט. הקשר הגיע עם הרבה סימני שאלה באשר לעתידו במועדון, אבל רשם הופעת בכורה בהרכב, שער ראשון והרבה מלים חמות מג'ורדי קרויף ופאקו אייסטרן. "אני ממש מאושר", אמר רייכרט מיד אחרי המשחק. "לא יכולתי לצפות לבכורה יותר טובה מזו בהרכב".

רייכרט רץ לכיוון הקהל המועט של הצהובים במושבה, ואז גם שמע כאלה ששורקים בוז לעברו אפילו שכבש. זה ודאי הזכיר לו את הקיץ הקשה שעבר מול אותם אוהדים שהגיעו לקרית שלום כדי לקלל אותו ולהזכיר לו שפעם היה אוהד של הפועל תל אביב. "עברתי תקופה לא קלה ושילמתי הכל במזומן כמו שראיתם", הודה רייכרט. "ניסיתי להתגבר על הכל ושמתי את הדברים בצד, וגם הערב אני מעדיף להסתכל על אלה שמחאו כפיים אחרי השער שכבשתי. אני מקווה שהקהל ישכח לי את האמירות שהיו לי בגיל מאוד צעיר. הייתי בן 15, בסך הכל ילד, ולשמחתי התבגרתי מאז. היום אני במכבי תל אביב ואני אעשה הכל בשביל מכבי תל אביב".

בן רייכרט, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מעדיף להסתכל על אלה שמחאו כפיים". בן רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"אני מקווה שפאקו היה מרוצה", הוסיף הקשר, שזכה לליטוף בראשו ממאמנו אחרי שהוחלף. "כל הזדמנות שיתנו לי אני אמשיך לעבוד קשה ולהוכיח. אני שחקן של מכבי תל אביב. אני חושב שהגעתי למועדון הזה בזכות ואני רוצה להישאר כאן כדי להוכיח שיש לי מקום. התחרות במכבי תל אביב תהיה מאוד חזקה בעונה הקרובה. יש כאן חבורה איכותית מאוד של שחקנים וכולם יילחמו על מקומם. מי שטוב ישחק ואין דרך אחרת. יש כאן צוות מדהים ובכל יום שאני מגיע לאימון אני מאושר".

צפו ב-0:2 של מכבי תל אביב על הפועל פתח תקוה

ג’ורדי ופאקו החליטו: רייכרט יישאר במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully