וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר נשאר בריימס

17.9.2014 / 19:01

למרות רצון האוהדים, במכבי תל אביב לא מיהרו לסגור עם החלוץ, ריימס לא ויתרה, ועטר צפוי להישאר בצרפת לפחות עד ינואר

one

על אף רצונם של חלק מאוהדי מכבי תל אביב להחזירו "הביתה", אלירן עטר נשאר בריימס. יש אמנם עוד מספר ימים עד סיום מועד ההעברות בליגה הישראלית, אבל על פי כל העובדות בשטח - עטר יישאר בצרפת בקבוצתו הנוכחית לפחות עד חודש ינואר.

שחקן נבחרת ישראל, אלירן עטר. מגד גוזני
מקורבו של עטר: "צריך לקרות משהו ממש יוצא דופן כדי שעטר יחזור עד יום שני לישראל. כמו שהדברים נראים, אלירן ממשיך בצרפת"/מגד גוזני

בימים האחרונים ניהל אבי נמני, סוכנו של עטר, את כל המגעים מאחורי הקלעים גם מול מכבי תל אביב וגם מול קבוצות אחרות בארץ. ריימס עצמה התקשתה בתחילה לוותר על עטר ללא תמורה ובהמשך הייתה מוכנה לאיזו קונסטלציה שתבטיח לה בעתיד סכום מסוים. אבל במכבי תל אביב לא מיהרו לסגור את העסקה ולהחזיר את עטר הביתה ומנגד גם ריימס לא ויתרו עליו בפה מלא. על פי חוזה המכירה ממכבי לריימס ב-1.8 מיליון דולר, למכבי יש את הזכות להשוות כל הצעה עבור עטר. הזכות ניתנה למכבי על פי החוזה לתקופה של שמונה ימים ובמכבי מנצלים את הזמן הזה עד תום.

מי שכנראה לא מחכה לראות מה יתפתח הוא עטר עצמו, שהחליט שהוא נשאר בריימס ומנסה להשיב לעצמו את המקום בהרכב. מקורב לעטר אמר היום: "צריך לקרות משהו ממש יוצא דופן כדי שעטר יחזור עד יום שני לישראל. כמו שהדברים נראים, אלירן ממשיך בצרפת".

במידה שעטר ישאר בצרפת ולא יהיה שינוי במעמדו בריימס, הוא ינסה לעזוב בחלון ההעברות של חודש ינואר. אז הוא יוכל למצוא לעצמו קבוצה אחרת בצרפת או במדינה אחרת באירופה או לחילופין לחזור לישראל עד סוף העונה כשיתכן ולמכבי לא תהיה יותר זכות להשוות הצעות שיהיו לו כי בימים האלה, היא קיבלה את הזכות הזו וסירבה להחזיר אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי מכבי תל אביב מביעים תמיכה בהחזרת אלירן עטר למועדון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
האוהדים רצו, זה לא עזר/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן
  • עוד באותו נושא:
  • אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully