וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אי אפשר לספוג 90 נקודות במשחק"

17.9.2014 / 10:27

האלופה מודאגת מהיכולת בהגנה לקראת ירושלים בגמר גביע ווינר. פניני: "אנחנו נכנסים לקצב לאט" (ה', 20:45, ס'5)

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה אמנם אמש את נס ציונה בתוצאה 90:106, אולם לא מרוצה מהפן ההגנתי לקראת משחק גמר גביע ווינר נגד הפול ירושלים בארנה (חמישי, 20:45, ספורט 5). "כבר באימונים ניתן היה לראות שהקבוצה אתלטית ומהירה, אבל חייבים להשתפר בהגנה, בייחוד אם רוצים לנצח בגמר. גם התיאום עדיין לא טוב, אבל זה אופייני לשלב הזה של העונה", אומרים בקבוצה. בקבוצה אף סבורים כי אלכס מאריץ' לא נכנס לכושר, אך מאמינים כי השחקן ישתפר באימונים הקרובים. בסיום המשחק מול נס ציונה המאמן גיא גודס שיבח בחדר ההלבשה את ההתקפה במשחק אולם הובהר לשחקנים כי "אי אפשר לספוג 90 נקודות במשחק", וכי "יש לשפר את ההגנה".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול למיין ווילסון שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
"עם הזמן נלמד אחד את השני". פניני/קובי אליהו

קפטן הקבוצה, גיא פניני: "אנחנו צריכים להבין מדוע קורה שאנחנו נכנסים לאט לקצב. שיחקנו מול נס ציונה יותר טוב מהמשחק הראשון, במיוחד התקפית. עם הזמן נלמד אחד את השני, יהיה חיבור טוב גם בהגנה ונראה טוב יותר, כרגע כיף לנצח ושהשגנו את הניצחון". ביום חמישי תתמודד מכבי מול הפועל ירושלים. הצהובים לא מקלים ראש לקראת המשחק, ולא מעוניינים להפסיד במשחק על התואר הראשון של העונה.

על היריבה הפועל ירושלים והתמודדות בארנה החדשה אמר פניני: "לא ראיתי את הפועל ירושלים. ירושלים בנתה קבוצה עם סגל טוב, הארנה זה אולם מדהים. כל הכבוד למי שלקח יוזמה לגבי האולם, זה חשוב לספורט הישראלי. האולם הזה הוא ביתי אבל יש לנו ניסיון במשחקי חוץ".

ג'רמי פארגו הוסיף: "רצינו לשחק כמו שצריך, להיות עצמנו ולשחק בצורה אגרסיבית, אבל בחצי הראשון נתנו לנס ציונה דברים שאסור לתת. אסור לנו לתת ליריבה לרוץ בהתקפה, ולקלוע 90 נקודות במשחק נגדנו. יש לנו משחק גמר וחייבים להציג הגנה. אנחנו רוצים לנצח במשחק הגמר, ולהמשיך לעשות מה שאנחנו צריכים, כדי להשיג זאת נשחק כקבוצה".

מרקיז היינס: "רצינו להגביר את הקצב מהמשחק הראשון שלנו ועשינו את זה. סילבן לנדסברג היה טוב, הוא עושה זאת בצורה עקבית. בהגנה צריך להיות מתואמים, שכולם 'ישדרו על אותו דף' זה דבר שקורה בקבוצה במשך הזמן בקבוצה ומשתפר עם הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully