וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה השעתה את אדריאן פיטרסון מכל פעילות

17.9.2014 / 10:20

שעות ספורות לאחר שמושל המדינה דרש את השעיית השחקן, בעלי הווייקינגס הפכו את החלטתם הראשונית: "זו הדרך הראויה יותר לנהוג בה, עבור המועדון ועבור אדריאן"

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Tom Gannam, AP
הסיפור מסרב להסתיים. פיטרסון/AP, Tom Gannam

פרשת אדריאן פיטרסון לא מפסיקה לקבל תפניות מפתיעות. הלילה (בין שלישי לרביעי), אחרי שקבוצתו של הרץ האחורי, מינסוטה, כבר הודיעה שהיא מחזירה אותו לסגל ושהוא צפוי לשחק ביום ראשון, ואחרי שהשחקן כבר פרסם מכתב בו התנצל על כל הסיטואציה, הווייקינגס החליטו לפתע לשנות את דעתם והודיעו כי על פיטרסון נאסר לקחת חלק בכל פעילות כזו או אחרת של הקבוצה.

הבעלים של הווייקינגס, זיגי ומארק ווילף, פרסמו הצהרה בה נאמר: "אחרי שחשבנו על המצב פעם נוספת, החלטנו שזו הדרך הראויה יותר לנהוג בה, עבור המועדון ועבור אדריאן. אנחנו תמיד מנסים לקחת את ההחלטות הכי נכונות כארגון. אנחנו לוקחים ברצינות מלאה את התפקיד שלנו ואת האחריות שהוא נושא, כמנהיגים בקהילה, כשותפים לעסקים וכארגון שיכול לגשר בין אוהדים ולהשפיע באופן חיובי על האזור הנהדר שלנו. אנחנו מעריכים את התגובות שקיבלנו מאוהדי הקבוצה, השותפים שלנו והקהילה".

ההודעה הזו של מינסוטה הגיעה שעות ספורות אחרי שמושל המדינה, מארק דייטון, אמר: "המעשים של פיטרסון הם מבוכה ציבורית. להכות ילד, ברמה של פציעתו, זה דבר אסור. אנחנו לא יכולים לסבול דבר כזה בקבוצה שלנו. אני חושב שהקבוצה צריכה להשעות את מר פיטרסון".

חשוב לציין כי המושל, שעומד בפני בחירות מחודשות בקרוב, הוביל את מהלך בניית האצטדיון החדש של מינסוטה, שכ-500 מיליון דולר מעלותו הגיעו מכספי ציבור. גם ספנסרים שונים של הליגה דרשו טיפול מחמיר יותר בשחקנים המסתבכים עם החוק, כאשר החברה האחרונה שהשמיעה את קולה היא חברת הבירה אנהאוזר-בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully