וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "זה לא אליפות או יורוליג, אבל זה תואר שאנחנו רוצים"

17.9.2014 / 9:23

פורוורד הפועל ירושלים מתכונן למכבי ת"א בגמר גביע ווינר. פרנקו: "חייבים להציג אנרגיות גבוהות" (ה', 20:45, ספ' 5)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שניצחה אמש את הפועל תל אביב, הפועל ירושלים תתמודד מחר מול מכבי תל אביב על גביע ווינר, התואר הראשון של עונת הכדורסל (חמישי, 20:45, ספורט 5). בירושלים אמנם רוצים להתכונן למשחקי מוקדמות היורוליג, אולם מודעים ליוקרה במשחק הקלאסיקו מול הקבוצה התל אביבית, ורוצים להשיג את התואר הראשון של העונה.

ליאור אליהו הפועל ירושלים מול ריון בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
הכול מוכר לו, חוץ מהארנה. אליהו/קובי אליהו

ליאור אליהו אמר לקראת המפגש: "אני בטוח שיהיו הרבה אוהדים בארנה החדשה ביום חמישי, ננסה לעשות את זה ולזכות. זו לא אליפות, זה לא גביע וזה לא מוקדמות היורוליג, אבל זה תואר ואנחנו רוצים לקחת אותו". למרות הניצחון על הפועל תל אביב, המאמן דני פרנקו הדגיש לשחקניו לאחר המשחק כי "חייבים להציג אנרגיות גבוהות ולהשתפר בהגנה". הבעלים של המועדון אורי אלון רשם לקראת המשחק בדף הפייסבוק שלו: "יום חמישי. ארנה מלאה באדומים. משחקים בשביל לזכות בתואר ראשון העונה".

על המשחק מול הפועל תל אביב הוסיף אליהו: "אני חושב שמלבד הרבע הראשון, הרבע שני שלנו היה מאוד אגרסיבי, אסור להתחיל משחקים בצורה לא אגרסיבית כמו ברבע הראשון במשחקים חשובים כאלו, אם נתחיל מול מכבי בצורה כזאת לא יהיה קל לחזור למשחק. הפועל תל אביב היא קבוצה טובה ורואים שהם יהיו מאומנים וישתפרו גם העונה. גם מכבי תל אביב וגם אנחנו הן קבוצות טובות גם הגנתית, אבל ביום חמישי זה משחק אחר". את העונה שעברה אליהו לא פתח אליהו ולא התמודד מול מכבי, על כך אמר השחקן: "בשנה שעברה לא שיחקתי בגביע, השנה אני משחק אני כבר שנה שנייה בירושלים, הדבר החדש לי זה הארנה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully