וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אנחנו בפיגור אסטרונומי"

16.9.2014 / 23:39

אחרי ההעפלה לגמר גביע ווינר, מאמן הפועל ירושלים דיבר על ההכנה למוקדמות היורוליג: "אי אפשר להגיד לשחקנים לבוא כשנופלים טילים". אליהו על סמית': "אני נהנה לשחק איתו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ניצח, אבל לא רגוע. פרנקו/קובי אליהו

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שלישי) בארנה את הפועל תל אביב 70:89, עלתה לגמר גביע ווינר ותפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב, שניצחה מוקדם יותר הערב 90:106 נס ציונה.

ליאור אליהו נבחר למצטיין במשחק ואמר: "התחלנו לא טוב היום, אבל התעוררנו. הרבע השני והשלישי היו טובים. צריך לדעת להתחיל חזק יותר. היום 19 הפרש ואתמול 23, אבל זה לא אומר הרבה, זה רק טורניר תחילת עונה. אני מאמין שבגמר יהיה כאן מלא לגמרי ותהיה אווירה אחרת".

בהמשך החמיא אליהו לדונטה סמית', שסיים עם שורה נאה של 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים: "אין הרבה זרים שמחפשים את המסירה בכל מהלך כמו דונטה סמית'. ראיתי אותו הרבה זמן כאן ואני נהנה לשחק איתו. יש לו את כל החבילה".

הפועל ירושלים ניצחה 70:89 את הפועל תל אביב

מכבי תל אביב ניצחה 90:106 את נס ציונה

ליאור אליהו הפועל ירושלים מול ריון בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
מצפה לאולם מלא בחמישי. אליהו/קובי אליהו

המאמן דני פרנקו ניתח: "קיבלנו 70 נקודות שזו בגדול מטרה שאני רוצה להגיע אליה העונה. מבחינת האנרגיות והרוח פחתנו פער מספיק גדול עם הרבה התלהבות ודם צעיר ושיחקנו כמו קבוצה, מעל 20 אסיסטים. ברמת הכדורסל מיום ליום אנחנו נהיה יותר טובים. אם אתה אומר לי היום שאני אנצח את המשחק ב-25 ביוני, אני אקנה את זה. יש פיקנטריה במשחק נגד מכבי ואני יודע את זה".

על ההכנה הכללית ותוכניות הרכש אמר פרנקו: "אנחנו בפיגור אסטרונומי, אבל אי אפשר להגיד לשחקנים לבוא כשנופלים פה טילים, או לא להחתים שחקני נבחרת. הנבחרת סיימה ב-27 לאוגוסט, היו לנו שם הרבה שחקנים, בזמן שיש לנו ננסה להכין את הקבוצה הכי טובה למשחק בשבוע הבא. למועדון הזה חשוב להגיע ליורוליג".

בר טימור, שהרשים נגד האקסית, סיכם: "היה בסדר גמור, מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית שזה הכי חשוב. נראינו טוב. לא הייתה לי החלטה קשה לבוא לפה, אני מאוד שלם איתה, גם המועדון הזה וגם המאמן שיושב איתי. זה היה מרגש, כשנשחק שם זה יהיה יותר מרגש, לראות את הפרצופים שאני מכיר כל כך טוב, שהיו בני בית ומשפחה".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"יש לי המון הערות". קטש/קובי אליהו

מתן נאור על ההפסד של קבוצתו: "טבעי שיהיו לנו הרבה עליות וירידות, איבדנו מומנטום וירושלים לקחו אותו. הבק טו בק קצת היה גדול עלינו, יום אחרי יום היה קצת קשה. אנחנו בתהליך למידה. נכון שיש הרבה שחקנים שנשארו משנה שעברה, אבל זה סגנון שונה שאנחנו משחקים ואנחנו צריכים להתרגל לזה".

עודד קטש: "זה נכון שהיה קשה בק טו בק, בעיקר לגארדים שלנו. לירושלים יש הרבה כלים, שחקנים שרצים את המגרש, משחק הריצה שלהם מאוד מסוכן, צריך לדעת לשלוט בזה, ואיבדנו את זה באיזשהו שלב. יש לי המון הערות על הדברים שכבר עבדנו עליהם, המון הערות על דברים שצריכים לעבוד. אני לא ממהר לשנות או להחליף, אני אוהב ללכת עם השחקנים שהבאתי אלא אם כן אני מרגיש שיש בעיה מהותית שלא תלך ותשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully