וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיום אירועים בארנה בירושלים מהווה סכנה לציבור"

מינהל הבטיחות פנה לברקת בטענה שקיום המשחקים מסכן את שלום הציבור. העירייה: "דוחים בתוקף את ההודעה חסרת האחריות"

צילום וידאו: עומר מירון עריכה: מתן חדד

בוידאו: ירושלים וחולון בתגובות לאחר המשחק בארנה

האם הארנה בירושלים נפתחה ללא האישורים המתאימים? מינהל הבטיחות פנה היום (שלישי) ללשכת ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והודיע כי הוא רואה בחומרה מתן אישור לקיום אירועים במקום, למרות שלא קיבל את אישורי מינהל הבטיחות, וזאת מאחר ובמקום עדיין מבוצעות עבודות בניה, לרבות עבודות על גג המבנה, המסכנות את הנמצאים בסביבת היכל הספורט וכן משום שטרם נתקבלו אישורי בטיחות של מהנדס קונסטרוקציה ומהנדס חשמל.

על פי המינהל, אישורים אלו נדרשים הן מכוח חוק רישוי עסקים והן מכוח חוק איסור אלימות בספורט.

ראש מינהל הבטיחות, ורדה אדוארס: "אנו רואים בחומרה את התנהגותה של עיריית ירושלים, לא רק שהפרה את הוראות החוק בנותנה אישור לקיים אירועים במקום, אלא אף היא עצמה מקיימת אירועים במקום שאין לו אישורים כנדרש בחוק ומסכנת בכך את שלום הציבור".

אדוארדס ציינה כי למינהל ידוע כי גם היום ובימים הקרובים צפויים להתקיים במקום אירועים וקראה לציבור להימנע מלהשתתף באירועים אלו.

היכל הארנה ירושלים, 15.9.2014. ברני ארדוב
פתחו את השערים ללא אישורים? הארנה/ברני ארדוב

עיריית ירושלים הגיבה: "העירייה דוחה בתוקף את ההודעה חסרת האחריות של משרד הכלכלה. היכל הפיס-ארנה בטוח לקיום אירועי תרבות וספורט והתקבלו האישורים הנדרשים לפתיחתו".

בהמשך נכתב: "קיימים אישורי הבטיחות הנדרשים. גם טענת משרד הכלכלה באשר לעבודות המתקיימות על גג המבנה אינן נכונות. לצערנו, אתמול במהלך סיור להצגת המקום עם נציגי משרד הכלכלה, נטשו הנציגים את הסיור באמצע בשל עניין פרטי-אישי בביתו של ראש הצוות ולא טרחו לשוב להיכל. העירייה מצרה על ההיסטריה והפחד שביקשה ראש המינהל ליצור בציבור ובמקום לבצע עבודה מקצועית מול צוותי ההקמה, כפי שעשו כל שאר הגורמים המאשרים, בחרה לזרוע בהלה בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully