וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ו אינגלס חתם לעונה בקליפרס

זה באמת קורה: על פי דיווח ב-ESPN, האקס המאכזב של מכבי תל אביב עובר לקבוצה השאפתנית מ-LA, שם יחבור לפול וגריפין

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
מיד אליהו לסטייפלס סנטר. אינגלס/יותם רונן

זה היה נראה כמו תסריט מוזר, אבל כפי המסתמן זה הולך לקרות: ג'ו אינגלס, שרשם עונה מאכזבת במכבי תל אביב, בדרך ל-NBA. על פי כתב רשת ESPN מארק סטיין, אינגלס חתם היום (שלישי) לעונה בלוס אנג'לס קליפרס השאפתנית, ויחליף את יד אליהו בסטייפלס סנטר. סטיין פרסם לפני מספר ימים כי לא פחות משבע עד שמונה קבוצות היו מעוניינות בפורוורד האוסטרלי, שהציג יכולת טובה במדי הנבחרת הלאומית כבר מספר שנים והגיע לשיא בקיץ האחרון במונדובאסקט.

מדובר בהחתמה מפתיעה, היות שממפיס ופילדלפיה, אותה מדריך מאמנו לשעבר בנבחרת ברט בראון, היו אלה שהוזכרו כמועמדות הרציניות ביותר לקלוט אותו. בקליפרס יחבור אינגלס לאקס אחר של מכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר, ויתחרה על דקות עם פורוורדים מוכרים כמו מט בארנס, הידו טורקוגלו ורג'י בולוק. מובן שגם העונה הקליפרס שואפים גבוה, עם שמות נוצצים כמו כריס פול, בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן ועם המאמן המצוין דוק ריברס.

אינגלס הגיע למכבי תל אביב בתחילת העונה שעברה מברצלונה וזכה עם הקבוצה ביורוליג, אולם הוא התקשה להשתלב ולא היה חלק משמעותי. הוא קלע רק 6.4 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, ב-22.5 דקות. בליגת העל הוא שיחק 32.5 דקות בממוצע וקלע 10.5 נקודות. בסיום העונה הוא שוחרר ממכבי תל אביב ולאחרונה הוזכר כמועמד לחזור לברצלונה או להצטרף למספר קבוצות אחרות בספרד, אלא שכעת נראה כי הוא יצטרף לדיוויד בלאט בליגה הטובה בעולם.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס כריס פול, בלייק גריפין, ג'מאל קרופורד. רויטרס
חבר'ה, אני בא. קרופורד, פול וגריפין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully