וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אלמרס בווידוי: "התמרמרתי, אכזבתי, איבדתי ביטחון"

הגארד של מיאמי, שהציג יכולת ירודה בסדרת הגמר, מודה שהוא והשחקנים ברחו מאחריות: "היכולת שלי רק הידרדרה והידרדרה"

מריו צ'אלמרס, ריי אלן, כריס בוש, מיאמי היט. AP
מריו צ'אלמרס, ריי אלן, כריס בוש, מיאמי היט/AP

מריו צ'אלמרס מודה שלקח לו זמן ארוך עד שהתאושש מהטראומה של ההפסד בגמר. מיאמי הפסידה 4:1 לסן אנטוניו ואיבדה את האליפות אחרי שנתיים, וצ'אלמרס היה אחד המאכזבים בשורות ההיט, עם יכולת רעה ופרצוץ חמוץ. "פשוט רציתי להיות לבד", אמר צ'אלמרס, אחרי תקופה ארוכה שבה לא התראיין, "פשוט הייתי צריך להתרחק".

צ'אלמרס ידוע כטיפוס שחצן ורברבן, ובעבר אמר שוב ושוב שהוא אחד הגארדים הטובים בליגה, אבל עכשיו הוא מודה שהוא נאלץ להרכין ראש. "למען האמת, פשוט ישבתי בבית והתמרמרתי. הרגשתי פספוס. הייתה לנו אפשרות להשיג את הת'ריפיט, אבל לא הצלחתי להציג את היכולת שלי, לא הצלחתי להיות שם עבור הקבוצה שלי. הרגשתי שאכזבתי את כולם. אכזבתי את עצמי, ואת הקבוצה.

"בפעם הראשונה בקריירה שלי, הרגשתי שאיבדתי את הביטחון. לאורך כל הסדרה מול סן אנטוניו, הרגשתי שכל הפלייאוף היכולת שלי רק הידרדרה והידרדרה בכל סיבוב. לא יכולתי להבין את זה".

שחקני מיאמי היט ריי אלן (שמאל) מריו צ'אלמרס (ימין). GettyImages
שחקני מיאמי היט ריי אלן (שמאל) מריו צ'אלמרס (ימין)/GettyImages

צ'אלמרס רשם בסדרת הגמר ממוצעים של 4.4 נקודות ב-33 אחוז מהשדה, 3.2 עבירות ו-2.0 איבודים, והודה ששחקני מיאמי ברחו מאחריות ונתנו ללברון ג'יימס לעשות הכל לבד. "הדבר הכי נורא זה שכולם אומרים לך כל הזמן - 'אנחנו צריכים אותך, אנחנו חייבים אותך', ואז מגיע המשחק, ואני פשוט לא מעורב. כולם מדברים על זה שהם צריכים אותי, אבל לא הייתי בפוזיציה שבה יכולתי לעשות משהו. בשנים קודמות, הייתי מוודא שאני בא לקחת את הכדור. הרגשתי שהשנה בסדרת הגמר, כולנו הרשינו לעצמנו להתיישב במושב האחורי".

צ'אלמרס הוסיף בגילוי לב ש"לא חשבתי שאחזור למיאמי, ממש לא. לא חשבתי שהם ירצו אותי בחזרה. עד כדי כך הרגשתי שאני גרוע בפלייאוף, שהם פשוט לא ירצו אותי יותר... עכשיו אני מרגיש שיש לי הזדמנות לזרוח שוב ולהראות את היכולת האמיתית שלי. עם בוש, ווייד ושאר החברים, אנחנו הולכים לתת הכול. אנחנו עדיין מיאמי, עדיין נהיה קבוצה שמתחרה על הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully