וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-7,000 אוהדי בית"ר הבטיחו את מקומם בטדי ביום שני

16.9.2014 / 10:35

בבית"ר מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים לקראת מכבי חיפה: "הטירוף החל". ליאור אסולין עשוי להצטרף אם כהן יושאל

one

שביעות רצון בבית"ר ירושלים מקצב מכירת הכרטיסים למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב בטדי. נכון לאתמול בלילה נמכרו כ-5,500 כרטיסים לאוהדי הקבוצה וכמות המנויים הגיעה לכמעט 1,500. בבית"ר אמרו אתמול כי "הטירוף התחיל, זה מזכיר את מה שקרה נגד הפועל תל אביב שנה שעברה. נראה כי היציעים של בית"ר יהיו מלאים ב-20 אלף איש".

מנגד, אוהדי מכבי חיפה בשלב זה יקבלו את היציע הדרומי המכיל 9,000 מקומות, אך אם לא תהיה היענות והחרם יימשך, יועברו אוהדי הקבוצה ליציע הצפון מרכזי המכיל כ-4,000 מקומות בלבד. בבית"ר מעריכים כי יגיעו למשחק כ-5,000 אוהדי מכבי חיפה.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
היענות גבוהה במיוחד. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

לאחר צירופו של תומר סוויסה, איציק כהן ביקש אתמול לקבל שחרור עד תום העונה על מנת לצבור דקות משחק. בבית"ר ייתנו לשחקן תשובה סופית רק לאחר שתתברר תמונה מלאה של הסגל. ליאור אסולין פנה לבית"ר וביקש להצטרף ובסיטואציה מסויימת, בה כהן יושאל, הוא עשוי להגיע לבירה.

בנוגע לקשר אחורי, בית"ר תפעל בשני מישורים. מצד אחד מכבי תל אביב הבטיחה לבן רייכרט תשובות עד יום חמישי, אך בבית"ר לא יכולים לקחת סיכון ובודקים אופציות נוספות. השם החם כרגע הוא של אסקיאל סיריגליאנו הארגנטינאי ששיחק בעונה האחרונה בורונה מהסרייה A. גם דריו פרננדס על הפרק ובית"ר תצטרך לקבל החלטה סופית עד יום חמישי היות וחלון ההעברות מסתיים ביום שני הקרוב.

בבית"ר יסייעו לז'רקו קוראץ' במציאת דירה על מנת להקל על ההתאקלמות שלו. בבית"ר מרגישים כי העובדה שהחלוץ עדיין לא מצא דירה ומשפחתו לא הצטרפה אליו מפריעות לו. בצוות המקצועי אמרו אתמול כי "קוראץ' ב-50 אחוז יכולת כרגע. אנחנו לא דואגים, הוא מניה בטוחה בליגה שלנו ויהיה אחד השחקנים המשמעותיים של הקבוצה בעונה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
ימצא את עצמו בבית"ר? אסולין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully