וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עוד להיט של האיגלס

16.9.2014 / 9:29

פילדלפיה עשתה קאמבק ועם שער בשנייה האחרונה, השיגה 27:30 גדול באינדיאנפוליס. האשמות חדשות עלו נגד אדריאן פיטרסון

ניק פולס פילדלפיה איגלס. Michael Conroy, AP
עדיין מושלמים. פולס/AP, Michael Conroy

אינדיאנפוליס (2:0) - פילדלפיה (0:2) 30:27

ניצחון חוץ ענק לאיגלס בלוקאס אויל סטדיום. אינדי, שעשתה קאמבק טיפוסי מול דנבר במחזור הפתיחה, אבל הפסידה, הייתה הפעם הקורבן לקאמבק דומה והקבוצה מעיר האחווה שוב חזרה מבור, בדיוק כמו במחזור הראשון נגד ג'קסונוויל, והיא כבר עם שני ניצחונות. קודי פארקי כבש את השער המכריע מ-36 יארד, כאשר כבר לא נותר זמן על השעון וסידר לאיגלס את החגיגה, אבל הוא לא היה מגיע לשם ללא עוד משחק מצוין של ניק פולס.

הקוורטרבק של פילי הוביל את הדרייב המנצח עם שתי מסירות, לזאק ארטס ל-24 יארד ולדארן ספרולס ל-17. הוא גם מצא את ג'רמי מקלין לטאצ'דאון המשווה, 3:25 דקות לסיום. עוד קודם לכן, אחמד בראדשו מצא את האנדזון פעמיים ואינדי כבר הובילה 6:20 במהלך הרבע השלישי, אבל הרצים של האיגלס עשו את שלהם ולשון מקוי וספרולס השיגו טאצ'דאונים קרקעיים.

פולס סיים עם 331 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. ספרולס חגג עם 152 יארד באוויר, ארטס הוסיף 86 ומקוי רץ ל-79. אנדרו לאק רשם 172 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד.

* דווקא אחרי שהוחזר לקבוצה והתנצל, אדריאן פיטרסון ניצב בפני הסתבכות נוספות. אמו של ילד אחר של השחקן, שהיא איננה אותה האם של הילד שלגביו הואשם שחקן מינסוטה בתקיפתו, הגישה בקשה ל"הגנה על הילד" לשירותי הרווחה. לטענתה, פיטרסון גרם לחבלות לילד בן ה-4 ויש לה תמונה שלו עם תחבושת על ראשו מאחד מאותם מקרים. עורך דינו של פיטרסון אמר שההאשמות הללו לא קשורות לנוכחיות והן קיימות כבר למעלה משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully