וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:2 בין האל לווסטהאם, מהמר הרוויח 23 אלף ליש"ט

אנגלי ששם 5 ליש"ט על תשעה משחקים, היה זקוק לתיקו. איטליה: ורונה ניצחה את פאלרמו. ספרד: ניצחון בכורה לדפור

שחקן ווסטהאם, אנר ולנסיה. רויטרס
כמעט "הרס" הכול בדקה ה-94. ולנסיה/רויטרס

בכמה ליגות באירופה, מחזורי סוף השבוע הסתיימו הערב עם משחק בודד בכל אחת. הסיפור הפיקנטי מגיע מאנגליה: אדם מקומי שהימר בחמישה ליש"ט על תשעה משחקים בשלוש הליגות הבכירות באנגליה, צדק בשמונה מהם והיה צריך תיקו בין האל סיטי לווסטהאם כדי לזכות בלמעלה מ-23 אלף פאונד. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, כשעל הלוח התוצאות 2:2, אנר ולנסיה האורח עלה לנגיחה בתוך רחבת החמש. הכדור ניתז מהקרקע לגופו של בלם האל סיטי, מייקל דוסון, עשה דרכו לשער ו...פגע במשקוף. יופי של סיפור ויופי של זכייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטופס הזוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנגליה

האל סיטי ו-ווסטהאם נפרדו ב-2:2 במשחק שנעל את המחזור הרביעי. אבל הרננדס כבש שער בכורה עבור הטייגרז עם נגיחה מדויקת בדקה ה-39, אבל אנר ולנסיה - מכוכבי המונדיאל - איזן עם שער יפהפה בדקה ה-50. מוחמד דיאמה החזיר להאל סיטי את היתרון עם כיבוש נגד האקסית (64), אבל שער עצמי של קרטיס דייויס בדקה ה-67 חתם את התוצאה.

איטליה

ורונה גברה על פאלרמו 1:2 במחזור השני והיא עם ארבע נקודות. פרנקו ואסקס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-18, אבל לוקה טוני איזן בדקה ה-41 עם פנדל מוצלח. ארוס פיזאנו כבש שער עצמי בדקה ה-77 והנקודות נשארו בוורונה.

ספרד

דפורטיבו לה קורוניה רשמה ניצחון בכורה העונה, 0:1 על אייבר במחזור השלישי. שער של חואן דומינגס בדקה ה-13 הכריע את קרב העולות החדשות והקפיץ את דפור מהמקום ה-18 למקום ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully